Mischa zijn skoda superb

Eltjo

Forumguru
12 April voor € 1,849 p/l diesel getankt - in Lommel centrum bij de Total. Dat was toch weer 10 cent goedkoper dan goedkoopste bij mij in de buurt.
Tja, in NL betaal ik € 145 p/maand voor de houderschapsbelasting. Iets minder betaal je voor een 1.6TDI, maar het blijft erg veel.

@Mischa-superb Je kan het eens uitrekenen wat het verschil is tussen een benzine en je huidige Superb.
Nu weet je wat je hebt en de TDI is betrouwbaar. Ook al kost je het een paar honderd meer, overstappen naar een benzineversie is ook niet gratis.
 
Laatst bewerkt:

Eltjo

Forumguru
Licht blauw met een wit randje?
Ziet er goed uit!
Hoeveel km’s maak je nu in een jaar? Tip; op het APK rapport staan de km stand.
 

Mischa-superb

Forumguru
Plus minus 23000km... dat is alleen privé.. eerder ging mijn vrouw ook nog naar kantoor. Maar werkt nu al ruim 2 jaar thuis. Anders was dat ook een 1200 per maand
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Mischa-superb

Forumguru
Ja best saai hahha maar goed blijft een fantastische wagen... alleen staat hij zeker voor een diesel veel te veel stil. En in deze tijd veel te duur eigenlijk. Het liefst had ik dat iemand zei.. oh ik heb een 1.4tsi ruilen? Of een leuke octavia... maar goed de vrouw wil veel jonger en zoveel uitgaven dat er nu een andere auto er niet in zit... al was nu een besparing wel welkom.... kortom lastig allemaal...
 

Eltjo

Forumguru
Ja, het is momenteel een beeetje ongelijk, meer betalen voor de diesel en de houderschapsbelasting...
We hopen maar dat daar verandering in komt. Maar als je b.v. een nieuwe ketting nodig hebt in een tsi ben je ook duur uit.

En wat wil je vrouw jonger.... jouw? Tja, alle mannen willen een jongere vrouw, maar dan hou je helemaal geen juice meer over.
Ze geven ook nog meer uit. Of bedoelde je toch wat anders?
 

Mischa-superb

Forumguru
Ooh ik mag niet klagen met mijn 44 jaar en een vrouw die in december 30 word

Maar het gaat om de auto.. en als ze voor mij jonger wil zou ik snappen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Haha
Waarderingen: EdK

Mischa-superb

Forumguru
Zitten toch aldoor meer te denken om de superb te verkopen. Hij is echt volledig top. Echt een zorgeloze auto alleen ons te duur, we rijden daarvoor te weinig... mocht er een liefhebber zijn, of een leuke inruil van een benzine hebben..
 
Bovenaan Onderaan