Mini LED projectje

CDK

Forumguru
Bij contact maken knipperen ze eventjes trouwens. Eerst bovenste led, daarna onderste led.
Dat is nu de canbus lampcheck, bij gloeipitten zie je dat niet, maar een ledje heeft minder stroom nodig om te branden, dus dan zie je het wel, bij mij is het net een disco na het starten :D
 

micky

Forumguru
@Rob , nee, maar die behoefte heb ik ook niet echt, de standaard verf uit een motip bus kan echt wel tegen ene graadje of.. heel veel, de LED lamp wordt niet gloeiend heet en als het er na 35000km nog op zit geloof ik het wel :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Rob
@Rob vraagje?
je heb 50 w gebruikt en die zijn best fel zie je dan ook nog wel dat je remt??
of is je film kwaliteit gewoon slecht zoals je zei!
 

EdK

Forumguru
je heb 50 w gebruikt en die zijn best fel zie je dan ook nog wel dat je remt??
Of lijkt het of je dagelijks met mistlichten aan rijd ??
want in dat geval dan kun je op de boete gaan wachten als men je uiteindelijk betrapt ... ( die gasten met die pet die iedereen schijnt te passen )
 

Rob

Forumguru
@Rob vraagje?
je heb 50 w gebruikt en die zijn best fel zie je dan ook nog wel dat je remt??
of is je film kwaliteit gewoon slecht zoals je zei!
Kwaliteit is gewoon slecht.. In het echt ziet het er normaal uit maar dan een heldere led uitstraling. Remlicht zie je perfect. Verschil is hetzelfde als met halogeen
 
Ik heb de lampen al n tijdje geleden gemonteerd, nooit geen knipperende tegenliggers of dergelijke, de lampen zijn dan wel fel, maar het licht komt anderen niet storend over heb ik de indruk. In ieder geval ben je veel duidelijker zichtbaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rob

Rob

Forumguru
@dutchman79 , bij mij geven ze geen foutmelding. Maar dat is geen garantie dat het bij een ander ook niet gebeurd. Ik ben in ieder geval positief over de leds van xenonlamp. En snelle service + garantie.
 

dutchman79

Senior Member
@dutchman79 , bij mij geven ze geen foutmelding. Maar dat is geen garantie dat het bij een ander ook niet gebeurd. Ik ben in ieder geval positief over de leds van xenonlamp. En snelle service + garantie.

Ok duidelijk. Wil in eerste instantie alleen de DRL vervangen voor LED exemplaren en de mensen van www.hypercolor.de zeiden dat je voor een Octavia 2 FL niet om extra weerstanden heen komt. Daarmee zou het bij geen enkele auto van dit type tot een foutmelding moeten leiden.
 

Dutch_Ish

Senior Member
Ik heb deze gekocht bij led-voordeel http://www.led-voordeel.nl/a-27063447/ba15s-enkele-pin/ba15s-p21w-1156-canbus-30-smd-led/ maar ik kreeg helaas een foutmelding. Mijn zwager heeft dezelfde in zijn Renault gedaan en die kreeg geen foutmelding. Met mijn vorige auto (seat) had ik ook steeds last van foutmeldingen ondanks dat het canbus was. Waarschijnlijk waren de weerstandjes van de canbus te laag.

Inmiddels heb ik zelf weerstanden gesoldeerd. Nu nergens meer last van.
 

Cobrakever

Actief lid
Sorry, beetje domme vraag maar hoe haal ik de plastic kapjes er af waardoor ik de mistlampen kan loshalen. Iets met draai met de vinger maar "da ga nie goe"
 
Bovenaan Onderaan