Mini LED projectje

Rob

Forumguru
@Rob Dit zijn dan DRL's van Xenonlamp ?

Ja, de 50w variant. Er is ook een 30w variant. Misschien een beter idee. Wat ook meespeelt is het heldere glas van de lichtunit. Met wat matter glas wordt het licht wat meer geblokkeerd lijkt me
 

newwolf84

Forumguru
Poeh, die is idd wel een beetje aan de felle kant. Zou idd eens kijken naar de 30w, zit al een poosje mee te lezen met je zoektocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rob

wouter-1303

Senior Member
Komt knap licht uit. Die knippers ook trouwens.
Toch maar eens over nadenken.
Kunnen die 50W uit je drl niet in je achteruitrijlampen? Heb je een mooie bak licht naar achteren toe.
 

Rob

Forumguru
@micky ,Zoals je kan zien zijn mijn 50w drl enigzins aan de felle kant. Jij hebt de lensjes van je led zwart gespoten toch? Blijft de verf zitten?
 

Rob

Forumguru
Volgende plan uitvoeren:
Nieuw besteld: 30w ba15s drl (i.p.v. de huidige 50w. veeuul te fel)
Nieuw besteld: 50w ba15s rem/achterlicht
Huidige 50w ba15s drl verhuizen naar achteren om dienst te doen als achterlicht/mistlicht
50w ba15s rem/achterlicht komt ook in achterlichtunit als, je verwacht het niet, rem/achterlicht
Alles komt bij Xenonlamp.nl vandaan.

Resultaat is achterlichten van gelijke sterkte en drl die minder verblinden.
Donderdag komt het binnen en dan gaan we het meemaken.
 

CDK

Forumguru
@Rob beter de 30W variant idd, dit zijn complete schijnwerpers :D 20W volstaat ook trouwens, het is maar om gezien te worden hè, niet om zelf meer te kunnen zien ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Rob

Rob

Forumguru
Ja klopt, als je er in kijkt krijg je spontaan las-ogen. Komt ook door het heldere glas.
Maar ja, wist ik niet van te voren. Ik zeg altijd maar zo, We blijven leren door te proberen en te constateren
 
Mijn mini LED projectje

DRL:
BA15s 5x1.5W White
Can Adapter




Mistlamp:
H8 16x 5W LED Epistar 80W LED + LENS wit 4500K
LED Adapter XL H8 H11 H16 mist & Corner - Natural

 

Bijlagen

  • Foto0048.jpg
    Foto0048.jpg
    671,3 KB · Weergaven: 65
  • Foto0050.jpg
    Foto0050.jpg
    639,4 KB · Weergaven: 57
  • Leuk
Waarderingen: Rob

Rob

Forumguru
uploadfromtaptalk1428552124180.png
Ik zie overeenkomsten tussen jouw mistlicht en mijn DRL, haha! Geeft maar weer aan dat het voor DRL echt to much is
 

Rob

Forumguru
uploadfromtaptalk1428591441246.jpg
zo, de 30w drl en 50w rem/achterlichten van Xenonlamp.nl zijn binnen.. Ik denk morgen monteren.

Dan is de achterkant compleet led, behalve dan de achteruitrijverlichting
 

Rob

Forumguru
Vanavond toch maar even de DRL gewisseld. Ik zie weinig verschil tussen 50w en 30w
Excuus voor de beroerde kwaliteit
DRL2.jpg
 
Laatst bewerkt:

Rob

Forumguru
20150409_203732.jpg 20150409_204201.jpg Achterlichten nu ook gedaan. Alles 50w en van Xenonlamp.nl
Alleen achteruitrijden doen we nog bij kaarslicht.
Wederom erg slechte kwaliteit foto's/belichting :pardon:

20150409_203732.jpg 20150409_204201.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rob

Forumguru
Bij contact maken knipperen ze eventjes trouwens. Eerst bovenste led, daarna onderste led. Filmpje van gemaakt die ik morgen even post. Nu geen tijd voor youtube gepuzzel
 
Bovenaan Onderaan