Mini LED projectje

Rob

Forumguru
Ben me een mini led projectje begonnen.. Vanavond knipperlichten v/a gedaan. Zijn CANbus proof dus geen foutmeldingen.


Kort filmpje gemaakt na montage van rechtsachter maar upload met tapatalk is enkel foto's mogelijk. Volgt dus nog maar filmkwaliteit in m'n donkere garage met m'n Samsung S2 is helemaal ruk dus ik maak morgen even nieuw filmpje denk ik..

Eerdaags remlichten en achterlichten en i.p.v. Xenon trek ik waarschijnlijk de stoute schoenen aan: ik ga in samenwerking met m'n Skoda dealer 7000lumen LED dimlicht monteren. 5700K.

Ik doe het rustig aan in fases dus wanneer ik daadwerkelijk aan de koplampen toekom weet ik nog niet.
 

CDK

Forumguru
Leuk! :thumbsup: ben benieuwd naar de foto's en filmpjes....., richtingaanwijzers zijn mijn enige nog niet leds samen met de binnenverlichting dan.... ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Rob

nietje72

Forumguru
Knippers heb ik ook nog niet, net als de achterlichten, achteruitrijlichten en voetverlichting. Je moet wat te wensen houden hè ;).
Hou me aanbevolen voor de link naar de juiste knippers @dirkkroneman. En heb je foto van het resultaat?
 

Rob

Forumguru
uploadfromtaptalk1408137413127.jpg

wensenlijstje staat in de startpost en knippers voor en achter heb ik vanavond gemonteerd.
Linkje van mijn knippers stuur ik morgen ff
 

Rob

Forumguru
foto is dus van de knippers die ik vanavond gemonteerd heb. lichtkleur is oranje
 

dirkkroneman

Forumguru
Pfoee daar vragen jullie me wat haha. Heb in 2-3 maand geloof ik 2x een storing gehad, het blijft gevoelig spul die CANBUS. Zal ff kijken waar ik ze ook alweer vandaan had. Filmpje kan ik wss morgenavond wel maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan