Mijn Superb 3.6 V6 4x4 2010

Topic in 'Mijn auto' gestart door bobbl, 15-05-2014.

1. Thokozanoah

Thokozanoah Forumguru

Stond jij ook te wachten op de E42 afrit 11 :D

bobbl vindt dit leuk.

2. bobbl

bobbl Forumguru Donateur

3. Thokozanoah

Thokozanoah Forumguru

Wat een drama was het verkeer......ben je het hele weekend geweest?
    Wij zaten op een camping op 20 km afstand, hebben er zaterdag drie uur over gedaan om er te komen,,zondag gelukkig niet zo lang, maar anderhalf uur. Helaas duurde het nog twee uur voor de ingang van het circuit:nono:
    Maar verder was het genieten :tegek:

4. bobbl

bobbl Forumguru Donateur

Echt een verkeersdrama!
    Heb voor een heel jaar in de file gestaan, maar we hebben de boys weer gezien en gehoord, blijft mooi!!

Thokozanoah vindt dit leuk.
  5. Rallye

Rallye Forumguru

Weer wat geleerd.

Ik vraag me wel af waarom je met de motor uit de helling af zou willen rijden. Je bent dan immers een deel van de controle over je auto kwijt. En de airco gaat uit.....

6. bobbl

bobbl Forumguru Donateur

Nou als je zo lang in de file hebt gestaan en je staat buiten de auto, hoeft de airco niet aan en het stond gewoon muurvast en 1 keer in de 20 minuten kon je weer een paar honderd meter vooruit, en berg af kun je hem dan zo laten rollen.

7. Rallye

Rallye Forumguru

Ah juist.

8. SuperBeeb

SuperBeeb Forumguru

@bobbl: airco doet er bij mij ook erg lang over om op te starten. Daarna doet ie t gewoon. Vorig jaar nog bijgevuld.

9. bobbl

bobbl Forumguru Donateur

Oeps....

superB Schade 3.jpg

10. bobbl

bobbl Forumguru Donateur

superB Schade 1.jpg superB Schade 2.jpg superB Schade 4.jpg resized.jpg

Antera vindt dit leuk.
  11. Eemspoort

Eemspoort Forumguru

Altijd jammer zo'n schade. Heb zelf ook nog een klusje voor de spuiter. Achterbumper moet gedaan worden en diverse kleine "uitdeuken zonder spuiten" deukjes. Stoort toch...

bobbl vindt dit leuk.
  12. Bakkertje

Bakkertje Forumguru

Als ik toch een kritische noot mag plaatsen, het lijkt op de foto wat grijzer dan de originele kleur.
    Dat kan natuurlijk door de foto komen ..

13. CDK

CDK Forumguru

@bobbl, dat is minder zeg :( hopelijk is het ondertussen weer naar volle tevredenheid opgelost.

14. bobbl

bobbl Forumguru Donateur

Nee, de kleur is prima, ik zie geen kleurverschil, de foto zal iets vertekenen.

15. bobbl

bobbl Forumguru Donateur

Is zeker naar volle tevredenheid opgelost, zeer tevreden over deze schade hersteller! Topbedrijf:thumbsup:

ertromp en CDK vinden dit leuk.
  16. bobbl

bobbl Forumguru Donateur

Heren, kan iemand me vertellen of je de bleutooth verbinding van de Columbus kunt updaten?
    Heb een nieuwe mobiel en ik vermoed dat die een nieuwere versie heeft want hij koppelt niet meer.
    Auto is van 2010, heb de skoda site al geprobeert, maar daar verwijzen ze mij naar de dealer.

17. Bakkertje

Bakkertje Forumguru

Je had waarschijnlijk eerst een toestel dat RSAP ondersteunde en nu een toestel dat geen rsap ondersteunt.
    Er lopen al diverse draadjes over dit onderwerp waar ondergetekende en @andrehj al het nodige hebben geschreven over de oplossing ;)

Octaaf vindt dit leuk.
  18. bobbl

bobbl Forumguru Donateur

Ok, zal dan nog eens verder zoeken, kon het 123 niet vinden....

19. bobbl

bobbl Forumguru Donateur

Gevonden! Zal proberen of ik het in Maxidot kan verstellen of anders de RSAP app downloaden.

Bakkertje vindt dit leuk.
  20. Octaaf

Octaaf Forumguru

ze zouden er een apart topic van moeten maken en een "sticky" van maken :)

Deel deze pagina