Mijn Superb 3.6 V6 4x4 2010

Thokozanoah

Forumguru
Wat een drama was het verkeer......ben je het hele weekend geweest?
Wij zaten op een camping op 20 km afstand, hebben er zaterdag drie uur over gedaan om er te komen,,zondag gelukkig niet zo lang, maar anderhalf uur. Helaas duurde het nog twee uur voor de ingang van het circuit:nono:
Maar verder was het genieten :tegek:
 

bobbl

Forumguru
Echt een verkeersdrama!
Heb voor een heel jaar in de file gestaan, maar we hebben de boys weer gezien en gehoord, blijft mooi!!
 

Rallye

Forumguru
@Rallye De bak draait dan juist wel mee! De koppeling zit tenslotte tussen motor en bak.
En als je de bak in 'vrij' zet draait alleen de uitgaande as/aandrijfassen met de wielen mee.

Weer wat geleerd.

Ik vraag me wel af waarom je met de motor uit de helling af zou willen rijden. Je bent dan immers een deel van de controle over je auto kwijt. En de airco gaat uit.....
 

bobbl

Forumguru
Weer wat geleerd.

Ik vraag me wel af waarom je met de motor uit de helling af zou willen rijden. Je bent dan immers een deel van de controle over je auto kwijt. En de airco gaat uit.....


Nou als je zo lang in de file hebt gestaan en je staat buiten de auto, hoeft de airco niet aan en het stond gewoon muurvast en 1 keer in de 20 minuten kon je weer een paar honderd meter vooruit, en berg af kun je hem dan zo laten rollen.
 

Eemspoort

Forumguru
Altijd jammer zo'n schade. Heb zelf ook nog een klusje voor de spuiter. Achterbumper moet gedaan worden en diverse kleine "uitdeuken zonder spuiten" deukjes. Stoort toch...
 

Bakkertje

Forumguru
Als ik toch een kritische noot mag plaatsen, het lijkt op de foto wat grijzer dan de originele kleur.
Dat kan natuurlijk door de foto komen ..
 

bobbl

Forumguru
Heren, kan iemand me vertellen of je de bleutooth verbinding van de Columbus kunt updaten?
Heb een nieuwe mobiel en ik vermoed dat die een nieuwere versie heeft want hij koppelt niet meer.
Auto is van 2010, heb de skoda site al geprobeert, maar daar verwijzen ze mij naar de dealer.
 

Bakkertje

Forumguru
Je had waarschijnlijk eerst een toestel dat RSAP ondersteunde en nu een toestel dat geen rsap ondersteunt.
Er lopen al diverse draadjes over dit onderwerp waar ondergetekende en @andrehj al het nodige hebben geschreven over de oplossing ;)
 

bobbl

Forumguru
Je had waarschijnlijk eerst een toestel dat RSAP ondersteunde en nu een toestel dat geen rsap ondersteunt.
Er lopen al diverse draadjes over dit onderwerp waar ondergetekende en @andrehj al het nodige hebben geschreven over de oplossing ;)
Ok, zal dan nog eens verder zoeken, kon het 123 niet vinden....
 

Octaaf

Forumguru
Je had waarschijnlijk eerst een toestel dat RSAP ondersteunde en nu een toestel dat geen rsap ondersteunt.
Er lopen al diverse draadjes over dit onderwerp waar ondergetekende en @andrehj al het nodige hebben geschreven over de oplossing ;)

ze zouden er een apart topic van moeten maken en een "sticky" van maken :)
 

Rallye

Forumguru
Jawel, voor sommige Android-telefoons kun je een app downloaden die je telefoon beter samen laat werken met RSAP- carkits.
 
Bovenaan Onderaan