Mijn skoda RS eerste Skoda

Desperado

Forumguru
Ziet er mooi uit! Allemaal dingetjes voor op het verlanglijstje :)
Vraagje tussendoor; dat klepje voor de binnenverlichting op de laatste foto......waar is dat ding voor?????
 

Kippie-style

Forumguru
Ziet er mooi uit! Allemaal dingetjes voor op het verlanglijstje :)
Vraagje tussendoor; dat klepje voor de binnenverlichting op de laatste foto......waar is dat ding voor?????

Ik denk voor de spleet tussen de dakbekleding en de spiegel als de zon erop staat dat je niet verblind word als je in je spiegel kijkt.
 

Kippie-style

Forumguru
Vandaag de andere koplamp gedaan.
Hier alvast het resultaat straks ff wassen en betere foto's maken.
1451500_10152040678147645_313090785_n.jpg


603901_10152040678297645_929937191_n.jpg


1452379_10152040678017645_731635416_n.jpg
 

Jasper-RS

Forumguru
Strak werk staat hem erg goed. En een paar nieuwe luxe kentekenplaten zou het aanzicht nog mooier maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Falcon

Donateur
Wat zouden die donkere lichten, zwarte velgen en zwarte grill .. tof staan op een rode O3 HB/Combi.

Leuk om dit mee te lezen.. en ben het eens met Pendagron.. ik zou dit zelf ook niet durven.

Ziet er goed uit :thumbsup:
 

Kippie-style

Forumguru
Wat zouden die donkere lichten, zwarte velgen en zwarte grill .. tof staan op een rode O3 HB/Combi.

Leuk om dit mee te lezen.. en ben het eens met Pendagron.. ik zou dit zelf ook niet durven.

Ziet er goed uit :thumbsup:

Ja dat zal dikmans staan dat Skoda dat nooit verzonnen heeft.koplamp van een 03 zou ook open moeten kunnen. Zag er 1 op internet die had de stootstrips in hoogglans zwart stond ook wel dik.
 

Jee13

Forumguru
Leuk project met je lampen!

Zie ik al wat vocht in de units??
Ik vind alleen minder mooi dat je dimlicht aan binnenzijde van unit zit, optisch maakt dimlicht meer naar buitenzijde de auto "dikker"
 

Kippie-style

Forumguru
Leuk project met je lampen!

Zie ik al wat vocht in de units??
Ik vind alleen minder mooi dat je dimlicht aan binnenzijde van unit zit, optisch maakt dimlicht meer naar buitenzijde de auto "dikker"


Jah zat wat vocht na het wassen maar dat heb ik altijd al gehad.lamp even aan en weg is het.
Jah dat is zo maar origineel projectors en xenon staan ook in het midden.en de mistlamp ombouwen was geen optie kwa ruimte.
 

Antera

Donateur
Klopt het condens is normaal. Heb dit ook standaard op een of andere manier komt dit voor zolang de druppels er niet in hangen is het goed
 
Bovenaan Onderaan