Mijn skoda RS eerste Skoda

Kippie-style

Forumguru
Vandaag even nieuwe xenon gemonteerd de eBay shit knipperde dus een duurder setje besteld.Meteen even de lampen wat hoger gezet en stadslichten gemonteerd voor de aankomende apk.
he4y8y3e.jpg


y7uvu6yd.jpg


uqu5e7y8.jpg


Lichtbeelden dimlicht
utade6eb.jpg

Lichtbeelden grootlicht
zazaje7y.jpg

De cree led's
ydary5yz.jpg


Gr wesley
 

Desperado

Forumguru
Passat onderdelen.....goeie! Misschien moet ik daar ook eens naar gaan zoeken voorde O1. Mijn zonnekleppen zijn ook niet geweldig meer.
 

Kippie-style

Forumguru
Passat onderdelen.....goeie! Misschien moet ik daar ook eens naar gaan zoeken voorde O1. Mijn zonnekleppen zijn ook niet geweldig meer.

Golf heeft ze ook maar stond nu een passat.
Ik moet nog even kijken onder de dakbekleding of er een uitsparing voor het lampje zit.het lampje zit namelijk in het plafond achter de zonneklep en als je het klepje van de spiegel opent gaat het lampje aan.
ynavunat.jpg

Houd het wel op de hoogte hier cm de vorderingen.
 

Kippie-style

Forumguru
Vandaag weer een verse dag begonnen met de audio eindelijk eindelijk. Vorige week had ik alle kabels al gelegd dus vandaag toch mijn ideeën om de versterkers in te bouwen in de praktijk uitwerken.
Foto's zeggen meer dus daar komen er weer wat.
a8yradyn.jpg

Bak gemaakt
ady2e6eq.jpg

Testfit
mepaheha.jpg

En met de deksel
uda4uber.jpg


Kwa bekleding word het denk ik Skai leer zwart.Misschien dat ik de zijpanelen ook meteen doe.

Gr
 

Kippie-style

Forumguru
en we zijn weer bezig geweest eerst maar het negatieve :mad: erachter gekomen dat ik van retrofitlab een verkeerde projector gekregen.

Die zit in de rechterkoplamp en is een engelse :cry: dus contact gezocht met hun want ik ben niet erg blij.
De koplamp zal weer open moeten en ik weet niet of dat mogelijk is met de kit die ik gebruikt heb.
Dus ben in conclaaf gegaan wat nu anders kost het me een koplamp door hun fout.
20131227_182001_zpsc0c4034f.jpg


Op de sloop al 3 engelse rs en gespot dus een offerte gevraagd voor 2 koplampen, en een interieur stoelen en bank voor een project.

De kofferbak is wel klaar gisteren bij de bekleder een stofje uitgezocht en hem zelf bekleed.
Wilde eerst skai maar toch bedacht om zo oem mogelijke stof te gebruiken bijna 99% zelfde gevonden.
20131227_170155_zps979c075f.jpg


20131227_170152_zpsa13667cc.jpg


20131227_165518_zps96462c18.jpg


20131227_165512_zps13b0e5eb.jpg


gr wesley
 

Jee13

Forumguru
Vaak zit er in een projectorlens een heveltje dat je om kan zetten voor UK of EU, is dat bij deze misschien ook zo?
 
Bovenaan Onderaan