Mijn skoda RS eerste Skoda

Kippie-style

Forumguru
Waarom geen W8 verlichtingsunit in het dak? Zit er zo in alleen 1 draadje trekken.

En in de grill nog het Vrs logo terug?

ps mocht je ooit he uitlaat willen vervangen is het eindstuk niet meer te krijgen zoals deze origineel onder de rs zit. Ik heb nog een nieuwe eindstuk liggen van de RS en zit en stuk buis aan tot aan de demper en is van RVS zelfs)

Mocht je er interesse in hebben


W8 verlichting wil ik er ook nog in hebben alleen moet eerst ff andere dingen zoals distributie, en wss ging maat van mij zijn golf wegdoen daar zit ie ook nog in.

Ok zal er eens over nadenken weet nog niet wat ik wil kwa uitlaat.
 

Kippie-style

Forumguru
Zo toch even verder gegaan vanavond met de grill
IMAG3127_zps489d2723.jpg


IMAG3134_zps0220156d.jpg

Telefoon was bijna leeg dus geen flitser helaas.
IMAG3137_zps834ce5ba.jpg

En het oude logo van achter komt wss voorop wel het chrome gedipt ;)
IMAG3139_zps430a9382.jpg
 

Kippie-style

Forumguru
Zo vandaag was de grill goed droog.
Erin gezet met nieuwe logo
IMG-20130823-WA0012_zps1eba2569.jpg

Toen verzinnen hoe het rs logo erop komt tyrap met secondelijm daaroverheen dubbelzijdig band
IMAG3146_zps2050128b.jpg


IMAG3148_zps2ea47ac4.jpg
 

Antera

Donateur
W8 verlichting wil ik er ook nog in hebben alleen moet eerst ff andere dingen zoals distributie, en wss ging maat van mij zijn golf wegdoen daar zit ie ook nog in.

Ok zal er eens over nadenken weet nog niet wat ik wil kwa uitlaat.


Heb zelf een mooi systeem eronder zitten incl downpipe met sportcat. Prijs is ook aantrekkelijk als je hem bij mij besteld. Mocht je erover nadenken moet je maar een gil geven

Logo gewoon met 3m tap vast plakken valt er niet vanaf. Zo heb ik mijn logo ook op de grill geplakt. Tyrap heeft minder draagvlak en kan los laten uiteindelijk
 

Kippie-style

Forumguru
Heb zelf een mooi systeem eronder zitten incl downpipe met sportcat. Prijs is ook aantrekkelijk als je hem bij mij besteld. Mocht je erover nadenken moet je maar een gil geven

Logo gewoon met 3m tap vast plakken valt er niet vanaf. Zo heb ik mijn logo ook op de grill geplakt. Tyrap heeft minder draagvlak en kan los laten uiteindelijk


Kom ik wel op terug bij je als de tijd daar is voor andere uitlaat ;)

Wat betreft logo zit ook met van dat tape vast waar de logos origineel mee vast zitten tyrap is als ectra omdat grill iets rond wegloopt maar zit zo vast als een huis
 

CDK

Forumguru
Very Nice!! Heb je toevallig ook foto's gemaakt van de achter/knipper/rem/achteruitrij verlichting?

EDIT: IK BEDOEL IN WERKING :) ingebouwd en wel ;)
 
Laatst bewerkt:

Pendragon

Forumguru
Ik ga het zaterdag live bewonderen. Ben wel een beetje jaloers dat ik niet zoooo technisch ben. Ik neem aan dat je nog iets met vcds moet doen met die leds of krijg je geen storing?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Antera

Donateur
Ik ga het zaterdag live bewonderen. Ben wel een beetje jaloers dat ik niet zoooo technisch ben. Ik neem aan dat je nog iets met vcds moet doen met die leds of krijg je geen storing?


dit model heeft gen canbus en ook geen last van storingen :-). Deze auto heeft de voorloper nog de KWP2000 systeem.
 
Bovenaan Onderaan