Mijn skoda RS eerste Skoda

Kippie-style

Forumguru
Zo de eerste dingen zitten erin
Led in achteruit rij verlichting
IMAG2916_zps068cd373.jpg

En rode leds in de knipperlichten achter
!BuzKuwQBWk~$(KGrHqR,!hYEv1+0Ei-JBMB1(Gpz)w~~_35.JPG
 

Kippie-style

Forumguru
Deze aankoop gedaan op ebay omdat er op mijn velgen gen meer zitten
rs_zps0f621387.jpg

H3 xenon lampen 6000k voor de mistlampen

Leds voor in binnenverlichting en deur lampen.
Ik know ebay is verslavend :D
Verder wil ik nieuwe logo's voor en achter van de week even langs een skoda dealer ebay waren ze best prijzig incl shipping.
Heb ook nog een gallon zwarte plastidip dus aankomende zondag de wielen dippen.
Maandag evt de auto polijsten.
En nog even naar de secundaire luchtpomp kijken wat daarmee aan de hand is me broertje heeft er nog 1 in voorraad gelukkig ;)
 

ventovice

Senior Member
Leuke nieuwe dingetjes!

Heb nog een setje 16 inch spider velgen voor de liefhebbers met nieuwe banden Good Years 8000Km mee gereden mogen weg tegen een spotprijs.

Voor verlaging kan ik je wel helpen indien gewenst
ik heb mss interesse:
Laat eens foto's zien... en wat is die spotprijs? Mag ook via een PB-tje...
 

Antera

Donateur
Vraagprijs Complete set € 275


Banden kosten per stuk € 120


Niet krom hier en daar lichte schade maar niet extreem. Vorige eigenaar gedaan.

Wil je foto's mail (info@lowering.nl) me dan even haal ik van het weekend de velgen even uit de schuur voor een paar goede foto's voor je
 

ventovice

Senior Member
E-mail is verstuurd...bedankt alvast!
...ik was alleen vergeten te vragen wat voor merk en maat banden erop zitten...
 

Kippie-style

Forumguru
Vandaag de secundaire luchtpomp gedemonteerd en bij mij waren ook de popnagels gaar.
IMAG3048_zps15b4ab80.jpg

IMG-20130818-WA0036_zps1e866b0d.jpg

Ik heb de overige 2 uitgeboord en vervangen voor m4x40 boutjes vervangen.
IMG-20130818-WA0040_zps5e4319f6.jpg

Daarna terug gemonteerd en met de koudstart bijna geen geluid meer wel iets maar weet niet of dat hoort.
Ook de auto voor starten uitgelezen en deze had weer de storingscode.
Straks kijken of die na de koudstart terug gekomen is.
 

Kippie-style

Forumguru
Storing wissen. Rondje rijden en kijken of ie terug komt en de storingscode vermelden

Vrijdag laat ik hem weer uitlezen door me buurjongen bij de koudstart was de storing niet terug gekomen.

Verder vandaag de buisleds binnen gehad en meteen whop erin natuurlijk
IMAG3082_zps5941da8f.jpg


IMAG3081_zps7f026a24.jpg

En de nieuwe logo's besteld ;) alleen voorop nog maar eerst eens kijken wat ik wil met de grill.
IMAG3073_zps007f54de.jpg
 

ventovice

Senior Member
...uhhh... en wat doe je ermee? Ik weet dat ze in bijv. Rusland dit veel doen om bij conflicten bewijs te hebben, maar is dat in NL ook nodig? ...en draaien die camera's altijd mee als je rijdt?
 

Kippie-style

Forumguru
Oke, ik kan je de "mijne" zeker aanbevelen ;) Weet niet wat je precies zoekt, maar hij bevalt mij nog steeds erg goed! http://www.skodaforum.nl/forum/index.php?threads/19453/

Ik ben alleen niet zon fan van die snelheid mocht je x iets te hard rijden en er gebeurt wat is dat meteen punt 1 waar ze over beginnen.

...uhhh... en wat doe je ermee? Ik weet dat ze in bijv. Rusland dit veel doen om bij conflicten bewijs te hebben, maar is dat in NL ook nodig? ...en draaien die camera's altijd mee als je rijdt?


Ik heb al genoeg filmpjes online staan zoals dit.
En heb al eens kunnen declareren bij de verzekering toen ik stenen op me auto kreeg van een vrachtwagen.
Verder zolang er niks gebeurd is alles goed maar als er wel wat gebeurt dan kun je makkelijker dingen bewijzen.
Hij neemt op vanaf dat contact aangaat tot het uitgaat op de aansteker (bij de skoda staat continu spanning op dat moet ik ff aanpassen) en hij blijft opnemen tot kaart vol is 32Gb bij mij, en daarna gaat die oudste overschrijven.
 

Kippie-style

Forumguru
Vandaag vroeg klaar dus nog op tijd bij de skoda voor mijn logo's ;)
Achter meteen geplakt
IMAG3122_zps4259a167.jpg


IMAG3124_zps4d5d8a6d.jpg


Voor moet er nog een kleine aanpassing namelijk het chrome zwart dus straks maar f plastidip aanmengen
IMG-20130822-WA0014_zps18bf2069.jpg
 

Antera

Donateur
Vrijdag laat ik hem weer uitlezen door me buurjongen bij de koudstart was de storing niet terug gekomen.

Verder vandaag de buisleds binnen gehad en meteen whop erin natuurlijk

Waarom geen W8 verlichtingsunit in het dak? Zit er zo in alleen 1 draadje trekken.

En in de grill nog het Vrs logo terug?

ps mocht je ooit he uitlaat willen vervangen is het eindstuk niet meer te krijgen zoals deze origineel onder de rs zit. Ik heb nog een nieuwe eindstuk liggen van de RS en zit en stuk buis aan tot aan de demper en is van RVS zelfs)

Mocht je er interesse in hebben
 
Bovenaan Onderaan