Mijn skoda RS eerste Skoda

dirkkroneman

Forumguru
Haha kijk uit wat je zegt! Voor 30 personen gaat het denk ik ongeveer €40,- kosten. Ze maakt er bijna geen winst op, maar de ingrediënten zijn gewoon zo duur. Maarrr ze zijn dan ook wel erg lekker!
 

Antera

Donateur
Mijne is veel aangepast en het verbruik is er niet hoger op geworden als je normaal blijft rijden. Sterker nog hij is zelfs wat zuiniger geworden en het is spontaan nog leuker rijden.

Eventueel is een rondje in mijn RS misschien wel interessant voor je om eens te voelen wat dat doet mocht je er over na willen denken.

Welkom en kijk al uit om jou Rode RS te zien, die van Antera ga ik al bekijken en 3 meter rijden ( ja der Einser...ik pak een meter meer als jou). Maar welkom en veel plezier met je RS
3 meter nog wel. Poeh dat is wel een hele grote afstand dat is ie niet gewent hoor. Hij kan nogal nukkig zijn
 

Kippie-style

Forumguru
Mijne is veel aangepast en het verbruik is er niet hoger op geworden als je normaal blijft rijden. Sterker nog hij is zelfs wat zuiniger geworden en het is spontaan nog leuker rijden.

Eventueel is een rondje in mijn RS misschien wel interessant voor je om eens te voelen wat dat doet mocht je er over na willen denken.


3 meter nog wel. Poeh dat is wel een hele grote afstand dat is ie niet gewent hoor. Hij kan nogal nukkig zijn


Ok ik was nogal huiverig dat verbruik dan extreem omhoog zou gaan.
Maar de uitnodiging neem ik graag aan als ik naar de meeting kom ;)
Zoiezo is die nu voor mij al rap kom uit 150pk ongeblazen is dit wel even een vooruitgang.
 

Antera

Donateur
Tja dat scheelt zeker nu je naar en geblazen 180PK gaat die vanaf 2000/2500 RPM er al lekker aan gaat sleuren.
 

dirkkroneman

Forumguru
Oke, taarten zijn iig geregeld (moet haar tzt nog wel ff een ontwerpje sturen). Kosten worden ongeveer €30,- (€1,- p.p.). Corné: dat scheelt jou alweer wat bij de koffie regelen haha.
 

CDK

Forumguru
@Dirk, TVS zorgt verder voor alles hoor, dus in principe ook voor bij de koffie, maar een extra gebakje is niet verkeerd, dit staat in het verkeerde topic, dus die 1,- pp is lastig denk ik, maar ik zal zorgen dat je financieel schadeloos gesteld wordt, ben benieuwd wat je er van bakt :D

greetz Corné
 

dirkkroneman

Forumguru
Haha oh dat komt zeker wel goed. Althans, ik bak ze zelf niet zo bruin. Of wat voor kleur ze dan ook worden (zat aan wit en/of zwart te denken). Haha ja vervuild zo wel aardig dit topic..
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

ventovice

Senior Member
De octavia zal niet worden zoals de nissan...
...Wil uiterlijk redelijk standaard houden maar verlagen en andere velgen wil ik zoiezo...

Mooi man, zo'n RS! Een rooie nog wel... ik ben normaal ook niet zo van 'rood', maar een RS kan het hebben!

...maaruh, als je ooit andere velgen neemt, wat doe je dan met die RS-velgen? (type 'Spider', dacht ik..)
Tzt heb ik wellicht wel interesse... Voor mijn paarse O1 2.0...
 

Kippie-style

Forumguru
Mooi man, zo'n RS! Een rooie nog wel... ik ben normaal ook niet zo van 'rood', maar een RS kan het hebben!

...maaruh, als je ooit andere velgen neemt, wat doe je dan met die RS-velgen? (type 'Spider', dacht ik..)
Tzt heb ik wellicht wel interesse... Voor mijn paarse O1 2.0...


De originele wielen blijven zoiezo evt als winterwielen dus ik kan je er niet aan helpen.
 

Antera

Donateur
Heb nog een setje 16 inch spider velgen voor de liefhebbers met nieuwe banden Good Years 8000Km mee gereden mogen weg tegen een spotprijs.

Voor verlaging kan ik je wel helpen indien gewenst
 
Bovenaan Onderaan