Mijn Octavia I

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blackokkie2

Forumguru
images
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

turboturbo

Forumguru
De Fabia I heeft een schroefdop (aantal rondjes draaien totdat je krrr, krrr hoort)
Ben net met een VW camper weggeweest die had een bajonet sluiting (kwartslag draaien en de dop is er al af)
 

CDK

Forumguru
Nieuwe dop komt wordt idd in de schroefdraad gedraaid, mits aanwezig, anders is het een bajonet sluiting zoals @Blackokkie2 gepost heeft en dan moet je zo'n type dop bestellen.
 

Desperado

Forumguru
Bij mij is het geen succes. Door de vorm van de vulhals (denk ik) slaat het tankpistool steeds af en er komt geen druppel in de tank.
 

ertromp

Forumguru
Vind je het gek dan dat je vulpistool afslaat :deuk: Een Skoda accepteert alleen maar goede sapjes bijvoorbeeld een Ultimate 98 van BP of een goede Aral 102. Daar wordt een Skoda wel vrolijk van
 

EdK

Forumguru
Pfffff het beste sapje voor me Skoda.
Hij zuipt maar wat hem aangeboden word want in algemeen word ik daar zelf vrolijker van doordat me portomonee niet zo gauw leeg is....
 

Desperado

Forumguru
@EdK +1 :thumbsup:
Skoda maakt autorijden betaalbaar toch? Dan ook goedkope brandstof, anders kan ik geen Skoda meer betalen :deuk:
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

EdK

Forumguru
Kijk @Desperado wij begrijpen mekaar, tsja als die brandstof nog duurder word voor ons dan zitten we echt aan de Dacia. Maar dan kunnen we mekaar wel likes geven op het Dacia forum , dus toch nog ietssss positiefs dan
 

CDK

Forumguru
Forumleden die overstappen naar Dacia krijgen direct een ban hier hè, dat jullie dat weten! Weg = weg, op deze manier vreemd gaan staat straf op! :cheer::yeah:
 

Canon-Eye

Forumguru
Jongens, jongens...
Hoe lang is het nou helemaal geleden dat Skoda-rijders niet voor vol werden aangezien vanwege "die goedkope oostblok-rommel"? Hebben we dan niks geleerd? :shocked:
Of erger - gaan we nu zélf van dat omhooggevallen parvenuengedrag vertonen - lekker trappen naar de zg. "lagere kaste"? :stop:
:uitlachen:Doe maar flink, hoor... :deuk:
 

ertromp

Forumguru
:ot:
Deze discussie heeft geen moer met "trappen naar" te maken of met "omhoog vallen" of met welk gedrag of wat dan ook te maken maar de keuze voor een bepaald merk auto. :sterretjes:
Ik rijdt al sinds 1998 in een Skoda maar heb nog nooit een Oostblok gevoel gehad. :D
Tja het is maar net in welke hoek je jezelf plaatst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan