Mijn Octavia I

Status
Niet open voor verdere reacties.

Desperado

Forumguru
Héhé eindelijk de tijd gevonden om een paar foto's te maken.
Op de volgende sessie komen er meer, mooiere en van een schone auto :D

DSC_2928_zpsc166dac1.jpg
DSC_2927_zpse92c0c72.jpg
DSC_2936_zps5d87f204.jpg
 
Laatst bewerkt:

Desperado

Forumguru
Even naar de IKEA en gelijk het volume testen. Conclusie; met de bijrijdersstoel naar voren en rugleuning ook zover mogelijk naar voeren passen er dozen in met een lengte van 2 meter. Hiervan 2 stuks erin gepropt en nog 7 iets kortere. Daarbij nog een opgerold matras en wat kleinigheidjes en de auto is vol. Met nog een vrije zitplaats achter de bestuurder op de koop toe. Dus wel enigszins illegaal naar huis gereden met dochter bij vrouwlief op schoot. En niet te snel rijden natuurlijk, want zo beladen is eigenlijk niet echt veilig als je een noodstop moet maken.
 

Bijlagen

  • 20131222_164530.jpg
    20131222_164530.jpg
    95,9 KB · Weergaven: 87

turboturbo

Forumguru
Fijn he, die pro clip. Ik heb m ook op die plek in m'n Fabia (voor de iPhone)

Niet vergeten de vent roostertjes dicht te zetten als de kachel aan is (vindt de iPhone niet leuk, hoewel de TomTom iets meer kan hebben denk ik)
 

Desperado

Forumguru
Dat had ik ook al bedacht. Meestal staan die ook niet open, dus dat gaat wel goed. Bewust ook op de rechter gedaan zodat de linker nog gewoon open kan en de gevarenlichtschakelaar makkelijk te bereiken is. En met de xxl komt hij ook wel erg dich bij het stuur als je hem in de linker stopt.
 

Desperado

Forumguru
Whahahahaha, ja natuurlijk......een Felicia fun mag dan nog wel, maar wel zonder zo'n lelijke broodbak erop
 

Desperado

Forumguru
Inmiddels is de Octa weer eens gepoetst. Foto's alhier http://www.skodaforum.nl/forum/media/users/desperado.12686/
Resultaat helemaal niet verkeerd, maar ik zie nu elke lelijke plek en kras.
Vanmorgen maar even met hem bij de garage geweest voor het klapperen rechtsvoor. Altijd gezellig om de oud collega's even op te zoeken. Zoals verwacht ligt het draagarmrubber er compleet uit. Dus aankomende vrijdag komen er nieuwe in van een Audi TT op aanraden van @Antera
En direct maar even gevraagd naar de mogelijkheden om de lak een verjongingskuur te geven. Normaal kost een hele was, poets, polijst, lak bijwerk beurt rond de 150 euro. Kost ook een hele dag en ik weet wat het resultaat gaat zijn, dus ook die gaat voor de meeting nog uitgevoerd worden. En dan krijg ik ook nog de oud werknemersprijs, dus ik betaal minder.
 

Desperado

Forumguru
Vandaag de geleverde spulletjes uit Tjechenland gemonteerd. Kofferklep gaat weer dicht zoals het hoort, oude gasveren waren echt wel op. Achterwissertje nog niet getest, eerst wachten op regen :nailbiting:
Helaas verkeerde afdekkapje, dacht toch echt dat ik die had aangepast. Gelukkig maar een paar euro dingetje.
En de windgeleiders gemonteerd. Makkie. En het staat erg chique vind ik, al zullen er ook wel mensen zijn die het oubollig vinden.
2014-03-18%2014.18.53.jpg


Op de to do lijst;
Led lampen voor, achter, interieur.
Witte zijknipperlichten.
Extra verlichting voorzijde in de luchtroosters.
Gasveren aan de motorkap.
Groot model spiegel rechts. Weet iemand of deze te verkrijgen zijn?
Voetensteun en andere pedalen.
Dashcam.
Comfortknipperlichten.
Poets/polijst beurt en slechte plekken herstellen.
Verlagen en 17" (zal wel niet gaan gebeuren wegens te hoge kosten)
 

Desperado

Forumguru
Nee, gewoon verkeerde besteld. Ik heb inmiddels de goeie gevonden en bij de dealer besteld. Kost maar een paar euro.
 

Cordoba

Forumguru
Op de to do lijst;
Groot model spiegel rechts. Weet iemand of deze te verkrijgen zijn?

Kijken of je een rechts gestuurde O1 kunt vinden op de sloop: daar zijn de grote en de kleine spiegel net omgekeerd. Alleen is even de vraag, of je een 'engelse' rechterspiegel in de juiste stand kunt krijgen, omdat je zit positie totaal anders is (dus ook de gewenste stand van de spiegel).
 

Antera

Donateur
@Cordoba gaat niet lukken ooit eens getest helaas. De spiegel is alleen voorbehouden aan de RS. Als je er een tegen komt voor sloop hoor ik het graag. Lastig te vinden. Heb nog een paar onderdelen nodig of een gehele RS voor parts
 

Desperado

Forumguru
Dus de RS heeft wel een optie grote spiegel, maar die past alleen op de RS?
Ik ga eind april naar Londen, maar denk dat ik daar weinig sloperijen tegen ga komen :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan