Mijn Octavia I

Status
Niet open voor verdere reacties.

Desperado

Forumguru
Standaard beelden worden overschreven. Plotselinge remacties, hard rijden e.d worden automatisch opgeslagen en je kunt zelf ook met een druk op de knop opslaan. Hij maakt er filmpjes van die 1 minuut duren. Ik heb nu een 4 gb kaartje erin, past ongeveer 90 minuten op. Er kan maximaal 32 gb in, lijkt mij ruim genoeg.

EdK

Forumguru
En heb je nog invloed in een menu om bepaalde dingen aan en uit te zetten ?
Dus bijvoorbeeld het harde rijden van je ?

Desperado

Forumguru
De O1 maar even afgeleverd bij de garage. Wij een lang weekend weg, dan hij ook.
Er kwam vanmorgen rook uit plaatsen waar ik het liever niet zie vergezeld van een brandlucht.
We waren even bang dat hij ons zou verlaten in een vlammenzee, maar gelukkig is het bij rook gebleven.
Het lijkt op benzinelekkage bij het gasklephuis. En hij is aan de apk toe met nog een paar kleinigheden.
Dinsdag gaan we hem hopelijk weer probleemloos ophalen.

Desperado

Forumguru
De O1 maar even afgeleverd bij de garage. Wij een lang weekend weg, dan hij ook.
Er kwam vanmorgen rook uit plaatsen waar ik het liever niet zie vergezeld van een brandlucht.
We waren even bang dat hij ons zou verlaten in een vlammenzee, maar gelukkig is het bij rook gebleven.
Het lijkt op benzinelekkage bij het gasklephuis. En hij is aan de apk toe met nog een paar kleinigheden.
Dinsdag gaan we hem hopelijk weer probleemloos ophalen.

Inmiddels allang weer terug natuurlijk. De rook was waarschijnlijk iets van koelvloeistof, daar was een slangetje van lek. Verder geen lekkages gevonden. En wij hebben ook geen problemen meer gehad. De bodem is bekeken en de boomstronkschade is wat bijgewerkt. Storingen uitgelezen en gereset. Niks gevonden. De temp. meter die soms een eigen leven leid is helaas niet opgelost. Ze hebben het niet gevonden. Sensor was in elk geval niet kapot.
Verder geen apk zaken denk ik. De rekening moet nog steeds komen :D

Desperado

Forumguru
Paar kleine modificaties gedaan met dank aan @Corné de Kluijver
20140525_172846_zpsbtrkdw5a.jpg

En met dank aan @Kiswum
20140525_172835_zpsj5ccm9dt.jpg

Kiswum

Forumguru
Elke lid zou zo'n sticker moeten hebben :)
Ik was blij verrast dat er zoveel mensen met deze groene, de zwarte variant en de eerste versie van de kentekenplaat stickers rondrijden :)

CDK

Forumguru
De link van @Desperado is volgens mij van hetzelfde merk, maar dan zo ongeveer de helft goedkoper, alleen hebben wij een zwarte en staat daar een rode dop afgebeeld...
Let op met bestellen kan je kiezen, bajonet of schroefsluiting, diesel of benzine.

R.Heikamp

Forumguru
De link van @Desperado is volgens mij van hetzelfde merk, maar dan zo ongeveer de helft goedkoper, alleen hebben wij een zwarte en staat daar een rode dop afgebeeld...
Let op met bestellen kan je kiezen, bajonet of schroefsluiting, diesel of benzine.

zoiezo benzine maar wat moet ik mij bedenken bij bajonet sluiting? (begint laat te worden)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan