Mijn Octavia 2 RS

HDW

Forumguru
Net de eerst km`s erop zitten na de Stage 1 tuning bij VAG Techniek :yeehaa:
Denk dat ik alvast moet gaan kijken naar nieuwe sloffen :pieker::D
Ze hebben er mooi werk van gemaakt, indicatie is 255+PK.
Een uitdraai van de precieze waardes was mooi geweest, maar ik vind het verschil tussen Stage 1 en +1 te weinig in tegenstelling tot de kosten.
Dat gezegd hebbende, ben zeer tevreden met de prestatie die de motor nu levert en dan druk ik mij nog zacht uit. :pardon:
Mooi bedrijf en uitstekende service!

Toen ik thuis kwam zag ik dat mijn Android-systeempje en achteruitrij camera ook al binnen waren, dus als ik wat tijd vrij kan maken gaat ie dit weekend er in.
 

Henrik

Forumguru
Heel gaaf voor je. Lijkt me heerlijk om met dat vermogen in deze mooie O2 te rijden. Grille staat m perfect trouwens. Als het kon had ik trouwens een logo met rode achtergrond gekozen ipv helemaal zwart. Maar dat is, zoals al eerder gemeld, een kwestie van smaak. Geniet ervan!
 
  • Leuk
Waarderingen: HDW

HDW

Forumguru
@Henrik Aangezien ik een extra potje lak heb meegekregen van de spuiter zit ik te denken om dat inderdaad te doen, mocht het nu mislukken dan bestel ik gewoon alsnog het zwart/chrome logo
 

HDW

Forumguru
Nou dacht ik vandaag even mijn nieuwe Android unit in te bouwen, past dat ding gewoon niet.
Nogmaals de lijst van toepasbare voertuigen gecheckt, zou gewoon moeten passen! :pieker:

rps20200518_192017.jpg

Gelukkig besteld bij Bol, dus retouneren is geen hele opgave.
 

HDW

Forumguru
Ehm, tsja misschien maar kan me niet voorstellen dat dat er mooi uitziet. Een frame in een frame.
Ik kom ook varianten tegen op internet die wel de precieze vorm hebben.
 

HDW

Forumguru
Heb even gekeken bij jouw foto's. Het past inderdaad prima, mijn punt is ook niet dat het niet past met een extra lijst, maar dat ik het niet mooi vindt.
Jouw Pioneer heeft zelf al een omlijsting, dan heb je de extra omlijsting om het passend te maken en dan nog eens de sierlijst van de auto zelf.
 

Okki

Donateur
Tsja, iets afgerond in een vierkant gat stoppen, jaren geleden hadden ze in de ruimte ook zo'n probleem.

We have this to fit into this.

Screenshot_2020-05-19-07-46-20-618~2.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: HDW

LT83

Forumguru
Ik had in mijn RS ook een grootscherm Pioneer upgrade navigatie-radio-dvd. Zat maar een heel klein kadertje omheen meen ik mij te herinneren. Zeker niet storend, zal eens een foto zoeken.

Veel plezier met de tune, nu komt de RS echt tot leven :D
 
  • Leuk
Waarderingen: HDW

HDW

Forumguru
@hemi24 Bedankt voor de tip :thumbsup:
Heb heel toevallig gisteren een andere besteld, deze wordt geleverd incl zo'n zelfde frame als jij nu laat zien. :jaja:
 
  • Leuk
Waarderingen: LT83

HDW

Forumguru
Op deze flauwe zondagmiddag
nog maar eens op Superskoda zitten scrollen
:lezen:

Kon het niet laten :D
- RS plaatjes stoelhendel
- Ghost light (RS logo projectie op de straat)
- setje blauwe stadslichtjes
 

HDW

Forumguru
Vandaag heb ik de originele RS logo’s vervangen door O4 RS uitvoering
Dat was het laatste groen wat er nog over was aan de buitenzijde.
 

Bijlagen

  • AF4EC193-DA44-4488-B1D8-C2152745A859.jpeg
    AF4EC193-DA44-4488-B1D8-C2152745A859.jpeg
    104,3 KB · Weergaven: 91
  • 95CADC2F-89D9-4D36-9BB9-8944F6723955.jpeg
    95CADC2F-89D9-4D36-9BB9-8944F6723955.jpeg
    92,2 KB · Weergaven: 87
Bovenaan Onderaan