Stortregen en hd reiniger is toch wel een groot verschil qua druk. Zal best allemaal waterdicht zijn, maar ik hou het dan toch liever op een slap straaltje en geen hd. In combinatie met een goede reiniger m.i ook helemaal niet nodig.
Tsja tis maar hoever je die lans van je blok af houd natuurlijk. En helaas zijn er velen die dat niet doen en zelfs het vet uit de wiellagers weten te spuiten....
OT: Heb je wel eens een motorruimte gereinigd @Desperado ? Misschien verder ervaringen uitwisselen in het aangehaalde topic en dit mooie topic over de prachtige RS niet verder vervuilen......
Ik werk zelf bij een DAF dealer, motorblokken afspuiten met hogedruk is de normaalste zaak van de wereld
Inderdaad, connectoren zijn behoorlijk bestand tegen water en zolang je hem niet vol op de stekkerverbindingen richt is er niks aan hand.
Ligt eraan wie er voor me staat ! Als ik gevoel heb dat die iemand wat aanneemt dan vertel ik het hem wel. Anders zeg ik helemaal niets en denk dan van blijf AUB onder die motorkap vandaan !!
Embleem aan de voorzijde er weer afgetrokken, past gewoon niet lekker. Spijtig... 2 pogingen gedaan nu, heb als alternatief een embleemloze grille op 't oog. Iemand ervaringen met BPP Tuning in Beek & Donk?
Gisteren een bestelling gedaan bij Superskoda, embleemloze zwarte grille, nieuw type naafkapjes en een chroomkleurig RS plaatje voor op de pookknop. Moet niet te vaak op die site komen heb ik wel gemerkt
Ahh dat is balen man, kun je niet gewoon een origineel logo bij de dealer bestellen ipv dat ali spul? Persoonlijk vind ik een embleemloze gril echt stijlloos, maar ieder zn voorkeur Belangrijkste is dat jij er blij mee bent natuurlijk.
Citaat Ik wilde persé een zwart logo, en inderdaad ieder z`n smaak anders werd het wel een hele saaie wereld
Vandaag mijn bestelling van Superskoda ontvangen! Nieuwe volledig zwarte grill: Nieuwe naafdopjes: En nog een pook afdekplaatje met RS logo
Kentekenplaat vervang ik zeker nog door een luxe plaat, en het kleurverschil met de onderste grill viel zeker direct op ja