Mijn Octavia 2 RS

Desperado

Forumguru
Stortregen en hd reiniger is toch wel een groot verschil qua druk. Zal best allemaal waterdicht zijn, maar ik hou het dan toch liever op een slap straaltje en geen hd.
In combinatie met een goede reiniger m.i ook helemaal niet nodig.
 

EdK

Forumguru
Stortregen en hd reiniger is toch wel een groot verschil qua druk
Tsja tis maar hoever je die lans van je blok af houd natuurlijk.
En helaas zijn er velen die dat niet doen en zelfs het vet uit de wiellagers weten te spuiten....:wavecry:
 

ertromp

Forumguru
OT: Heb je wel eens een motorruimte gereinigd @Desperado ?
Misschien verder ervaringen uitwisselen in het aangehaalde topic en dit mooie topic over de prachtige RS niet verder vervuilen......
 
Laatst bewerkt:

HDW

Forumguru
Ik werk zelf bij een DAF dealer, motorblokken afspuiten met hogedruk is de normaalste zaak van de wereld
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

HDW

Forumguru
Geen enkel probleem. Al je stekker verbindingen zijn bijvoorbeeld waterdicht. En enige afstand natuurlijk tov te reinigen delen gebruiken

Inderdaad, connectoren zijn behoorlijk bestand tegen water en zolang je hem niet vol op de stekkerverbindingen richt is er niks aan hand.
 

Desperado

Forumguru
Tsja tis maar hoever je die lans van je blok af houd natuurlijk.
En helaas zijn er velen die dat niet doen en zelfs het vet uit de wiellagers weten te spuiten....:wavecry:
Juist. Daarom zou ik het niet adviseren. Voorkomen is beter als genezen.
 

HDW

Forumguru
Embleem aan de voorzijde er weer afgetrokken, past gewoon niet lekker. Spijtig...
2 pogingen gedaan nu, heb als alternatief een embleemloze grille op 't oog.
Iemand ervaringen met BPP Tuning in Beek & Donk?
 

HDW

Forumguru
Gisteren een bestelling gedaan bij Superskoda, embleemloze zwarte grille, nieuw type naafkapjes en een chroomkleurig RS plaatje voor op de pookknop.
Moet niet te vaak op die site komen heb ik wel gemerkt :D:D:D
 

LT83

Forumguru
Ahh dat is balen man, kun je niet gewoon een origineel logo bij de dealer bestellen ipv dat ali spul? Persoonlijk vind ik een embleemloze gril echt stijlloos, maar ieder zn voorkeur ;) Belangrijkste is dat jij er blij mee bent natuurlijk.
 

HDW

Forumguru
Citaat
Ik wilde persé een zwart logo, en inderdaad ieder z`n smaak anders werd het wel een hele saaie wereld :jaja:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: LT83

HDW

Forumguru
Vandaag mijn bestelling van Superskoda ontvangen! :jaja:

Nieuwe volledig zwarte grill:

rps20200506_211648.jpg
rps20200506_211811.jpg
Nieuwe naafdopjes:

rps20200506_211836.jpg
En nog een pook afdekplaatje met RS logo :D

rps20200506_211853.jpg
 
Bovenaan Onderaan