Mijn logboekje Superb 2 FL

brepus13

Forumguru
Ja was prima pasvorm en idd was de gps aanwijzingen op de maxidot het enige wat het niet meer deed. Voor de rest deed de stuurbediening het gewoon. Ik vond vooral de apps erg fijn zoals spotify. Als je een playlist download (offline beluisteren) dan heb je al je muziek bij de hand. Ook de gratis navi met gratis updates was top. Af en toe gebruikte ik een hotspot voor WiFi verbinding voor YouTube oid. Niet nodig maar wel grappig onderweg.

ook een Ali camera van 20€ kon je feilloos aansluiten. Ik was voor radio en camera totaal nog geen 135€ kwijt.

alleen de navi update voor de rns was al duurder. Daarnaast heb ik mijn oude rns 315 voor iets van 150€ weer verkocht.
 

brepus13

Forumguru
Mijn radio was van het merk mekede. Ff op Ali zoeken.

de link die ik uit mijn historie bestellingen haalde verwees naar een ander merk... zag er overigens wel hetzelfde uit.

nog een nadeel van de Ali unit was zeer matige fm ontvangst ondanks verkoop stuk dubbel fakra naar enkel. Ook het opstarten duurde altijd even.
 

JeSko

Forumguru
Ik ga hem eens bekijken, zeker geen nadeel voor mezelf ik luister geen fm, ik luister ook altijd via bluetooth van men foon of via Spotify, thanx voor de tip:thumbsup:
 

Highway

Forumguru
FM ontvangst ws bij mij ook slecht. Ik heb een andere dakantenne gemonteerd (oude vervangen) waarna de FM ontvangs stukken beter is.

Zit ook DAB+ en GPS in deze antenne. Die gebruik ik nu ook, naar goede tevredenheid (GPS beter dan originele antenne).
 
Bovenaan Onderaan