nemo
Senior Member
dit is geen auto meer.....dit is werkelijk waar een slagschip....dat je je grootrijbewijs niet hoeft te halen voor dit ding.....
Laat eens een foto van je vrachtwagen zien!
dit is geen auto meer.....dit is werkelijk waar een slagschip....dat je je grootrijbewijs niet hoeft te halen voor dit ding.....
wow, sinds 3 dagen trotse bezitter van mijn nieuwe wagen.....skoda octavia combi 2 tour, 1.6 FSi, 115 pK, black magic pearl, 17 inch LMV...
en dat wilde ik even kwijt.....
OVerigens, degene die wachten op een nieuwe auto, het wachten wordt beloond weet ik uit ervaring. Inmmidels heb ik 'm al weer een tijdje en een aantal km's, en nog steeds erg tevreden, al zou ik wel de nieuwe supurb willen.... :grin:
11 weken is een normale levertijd voor de O2. Het duurde ook ongeveer zolang voordat mijn O2 bij de dealer stond een maand of drie geleden.Zojuist heb ik doorgekregen dat de levering vanuit de leasemaatschappij van mijn O2 gepland staat voor de week van 30 oktober. Hmmm, ervan uitgaande dat de facelift in november leverbaar is zou het kunnen zijn dat.... :crazy:
Het zou overigens een levertijd van 11 weken zijn wat langer is dan normaal voor een O2 volgens mij.. Dus wie weet!
Net de dealer gesproken, mijn O2 is al gefabriceerd!
He Polleke,
Het klinkt alsof je voor de grootste IT club van NL werkt, die onlangs overgenomen is door dat fantastische telecom bedrijf ;-P
Ik denk dat ie over een week bij de dealer zal staan in Utrecht. Ze installeren ook de software (kaarten) voor me in de columbus en zetten de auto-lock functie aan. Enige wens die overblijft is het verwijderen van de letters aan de achterkant, maar dat lukt me zelf ook nog wel..
Sterkte in ieder geval met het papierwerk. Nu bestellen betekent nog leveren voor 15 november lijkt mij.. (het duurt nog 9 weken voor 14 november!)
(de mijne is 14-8 besteld en is 4 weken later al gebouwd en zou over 2 weken op kenteken staan, in totaal 6 weken!!!)
Jippie!!!!
De dealer belde net mijn O2 is gearriveerd in Utrecht! :489::489::489:
Vervelende is wel dat ik nog 2 a 2,5 week mag wachten op de uitlevering..
Oh ja, en ondanks dat ik nog steeds geen skoda heb al wel m'n 100-ste berichtje op dit gezellige forum!