Metal Grey

SkodaManiak

Actief lid
@Jup2001 Getuigt van smaak Jup! Mooie auto hoor. Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Wij hebben hem nu 3 maanden, zijn net terug uit Oostenrijk met de caravan. Wat een trekker is het!!! Wij hebben geen DSG helaas. Dat zou misschien nog wel fijner zijn. Maar ja,je kan niet niet alles hebben. Veel schakelen hoeven we in ieder geval niet. :D
 

Jup2001

Nieuw lid
@Jup2001 Getuigt van smaak Jup! Mooie auto hoor. Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Wij hebben hem nu 3 maanden, zijn net terug uit Oostenrijk met de caravan. Wat een trekker is het!!! Wij hebben geen DSG helaas. Dat zou misschien nog wel fijner zijn. Maar ja,je kan niet niet alles hebben. Veel schakelen hoeven we in ieder geval niet. :D
Hij rijdt inderdaad erg lekker! Ben er blij mee. 6 maanden wachten alweer vergeten:)
 

Stewie

Senior Member
klopt, zonder de accenten vind ik het maar een kale "bak" bij deze kleur heb je echt RVS/Chrome accenten nodig om er een fris geheel van te maken :)

Heb hem dan weer zonder chroom accenten genomen. Had chroom raamomlijsting en zilveren dakrails op de passat en vond dat te druk. Vind zonder dat op metal grey mooi staan. De grilomlijsting wordt ook nog zwart geplastidipped zodat het matched.

Heb maar van 1 optie spijt dat ik ze niet heb en dat is xenon, dat paste totaal niet binnen budget. Jammer want het geeft veel meer licht :).

Zijn weer mooie skoda's bijgekomen seg!
 
Ik sluit me bij je aan stewie. Ik heb overigens wel weer xenon ;). Geeft niet alleen meer licht maar voorkant toont totaal anders. Ik vind die chroom omlijstingen niet mooi staan.
 

030

Forumguru
Nadeel van Metal Grey is dat je ze nu echt vaak begint te zien. Ik ben zelf meer van de zeldzamere kleuren.
 

Joske

Forumguru
Had ik die xenonlampen niet kunnen meenemen in een pakket had ik toch getwijfeld voor de O3. Die reflectorlampen ipv de lenskoplampen in de O2 vind ik echt goedkoop ogen op de O3..
 

Pollewop

Forumguru
Eindelijk binnen:
Elagance 1.4 TSI DSG-7

Schitterende wagen Jup, vooral de chrome raamomlijsting en de dakdragers maken hem helemaal "af". Ze geven de auto een zeer luxeuze uitstraling... TOP
:thumbsup:

P.S. Vooral die mooie "90's Halogeenunits" vind ik beter passen dan die loensende "Xenon-knikkers" :cheer:

.
 
Laatst bewerkt:

Stewie

Senior Member
Had ik die xenonlampen niet kunnen meenemen in een pakket had ik toch getwijfeld voor de O3. Die reflectorlampen ipv de lenskoplampen in de O2 vind ik echt goedkoop ogen op de O3..

Qua zicht stoort me dat niet zo al zien de xenon units er veel mooier uit. Maar had xenon icm afl op de golf 6 en het lichtbeeld was gewoon geweldig. Bij prive aankoop zou ik ze er ook bijgenomen hebben, samen met 18" velgen.

Ik troost mij met de gedachte dat ik in plaats van 30k€ af te tikken bij aankoop slechts 75€ per maand kwijt ben om ermee te rijden :tongue:.
 
Bovenaan Onderaan