Metal Grey

Gisteren eindelijk mijn 03 Metal Grey Metallic mogen ophalen.

Ben er zelf ook blij mee, krijg veel positieve (grappige) reacties:
- is dat een BMW
- deze is wel mooi
- dit is de eerste skoda die ik mooi vindt
- is dit een skoda?
- mooie kleur (tsja zelfs eigen topic voor)
- is dit zo een zuuperp? (staat nog gewoon achterop)
- ze zijn er nu ook in 14% hoor.

Bovenstaande opmerkingen herken ik zeker! Die kwamen bijna volledig overeen met de opmerkingen die ik erop kreeg. Vooral de opmerking; " Dacht dat het een BMW was..." Valt dan natuurlijk op. "Wat, is dit een skoda, echt? Dacht dat dat van die rare auto's waren met een el cheapo uitstraling...." Tjah, beetje jammere opmerking na met veel plezier ruim 300K km in twee O2's te hebben gereden...

Uiteindelijk was het lange wachten, wat deels door de kleur kwam, meer dan de moeite waard. Ben er zeer blij mee ;) Afhankelijk van lichtinval wijzigt de kleur ook enigszins, op het oog dan... Vind de zwarte accenten van @octovia ook stoer staan, maar ben toch blij met het chroompakket :-)
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 218
  • image.jpg
    image.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 197
  • image.jpg
    image.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 198
  • image.jpg
    image.jpg
    1 MB · Weergaven: 193
  • image.jpg
    image.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 189
  • Leuk
Waarderingen: TL@

Stewie

Senior Member
Octovia, zijn die letters en/of de grill plastidipped?
Heb ook een octavia zonder chrome pakket besteld en zou de rest ook zwart willen. De dealer wil de grille niet vervangen omdat het een leasewagen is. In België zijn ze niet echt flexible en kan mijn dealer niet zelf kiezen...
 

Majefloti

Forumguru
@Darkmark76, gefeliciteerd vet gave uitvoering! Uhhh, dat is toch niet je uitlaat die ik op de voorgrond zie in je tuin hè :D. Veel rij- en luisterplezier!
 

Tom RS

Forumguru
Ben er zelf ook blij mee, krijg veel positieve (grappige) reacties:
- is dat een BMW
- deze is wel mooi
- dit is de eerste skoda die ik mooi vindt
- is dit een skoda?
- mooie kleur (tsja zelfs eigen topic voor)
- is dit zo een zuuperp? (staat nog gewoon achterop)
- ze zijn er nu ook in 14% hoor.

Ik heb ook al allerlei reacties gekregen, maar de beste tot nu toe vond ik wel dat iemand dacht dat ik promotie had gekregen omdat ik mij nu ineens een nieuwe Jaguar XF sportbreak kon permitteren :D
Toen ik naar de auto keek vanuit de hoek waar hij stond (schuin rechts vooraan), kon ik het zelfs nog begrijpen ook...
Mooi toch, zelfde uitstraling voor de helft van het geld!
 

Timvan

Nieuw lid
Dit weekend ga ik test rijden met de golf variant en de skoda combi. Beide in 14 tsi met dsg. Kleur wordt,zeker metal grey maar voor het interieur twijfel ik nog tussen zwart en beige leder. Heeft hier iemand het beige interieur?
 

Stewie

Senior Member
Denk niet dat je veel verschil tussen beide gaat voelen. Verwacht dat de kwaliteit van het interieur in de golf net een tikkeltje beter is. Maar hij is dan weer een stukje kleiner en wat duurder.

Als ik de golf break niet met 1.6TDI moest nemen had ik er ook voor durven kiezen. Vind ze ook zeer knap eruit zien.
 
Bovenaan Onderaan