Metal Grey

Stewie

Senior Member
Vandaag gaan testrijden met de 2.0tdi elegance, mij plat gelegd en idd torsieas. Maar de auto rijdt goed. Ook geen probleem met druk op de oren of bonkerige achteras oid, reed gewoon goed.

Heb wel de ambition besteld met het sportchassis maar zoveel zal dat niet schelen.
 

TL@

Forumguru
Het vershil tussen een 150pk (starre as) en RS (multi-link) is toch goed te voelen (de RS is wel verlaagd) tijdens een testrit vlak achter elkaar, vooral bij korte oneffenheden achter elkaar springt de RS minder. In de bochten is het verschil kleiner (ben wel heel ver van de limiet gebleven)
 

ertromp

Forumguru
met de samenraapsels die ik nu her en der gevonden heb, maak ik even gauw de conclusie dat XDS enkel en alleen op modellen met een multilinkophanging geactiveerd kan worden..

blijft gissen

@ertromp of @Antera kan mss duidelijkheid brengen?
Voor de O2 en S2 afhankelijk van de abs pomp.
Zie lijst @TooTall : http://www.skodaforum.nl/forum/index.php?posts/343403

Voor de O3 zal ik eerst de logs van adaptie waarden moeten kijken op welke abs pomp/module het wel en welke niet gaat
 

030

Forumguru
Is Greenline, en ik heb de spoiler er dus af laten halen, maar dat viel dus niet mee, dus ik wil maar zeggen voor de liefhebbers, slaap er nog maar een nachtje over.

Wie heeft de spoiler voor je vervangen? Mijn dealer wil er namelijk niet aan.
 
de Groot Meerkerk, maar ik wil wel de enige greenline met RS spoiler blijven in Nederland :maakmegek:

(of zijn er al meer?)
 
kwaliteit van de achterklep en de achterbumper laat trouwens wel te wensen over bij SKODA, de mijne moeten nu al vervangen worden.
 

030

Forumguru
de Groot Meerkerk, maar ik wil wel de enige greenline met RS spoiler blijven in Nederland :maakmegek:

(of zijn er al meer?)

Ok, dan neem ik even contact met ze op of zij hem willen vervangen. Thanks!

Mag ik vragen wat ze jou in rekening hebben gebracht? (mag ook via PB)
 
Laatst bewerkt:

Kire

Actief lid
Hele mooie auto. Ben nu definitief over: mijn volgende superb wordt ook metal grey.
Je hebt het waarschijnlijk wel ergens vermeld, maar wat voor wieltjes zitten er onder?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan