Metal Grey

Frenk21

Forumguru
Ik heb begin oktober mijn O3 combi RS dsg besteld. Eerste produktiedatum was week 5. Daarna uitstel naar week7. Nu uitstel naar produktieweek 12.
Wie heeft dezelfde problemen en evt al een definitieve leverdatum?
 

Oogje

Senior Member
Ik heb de mijne in de eerste week augustus besteld. Toen stond de verwachte levering op eind oktober (of) november 2013. In oktober kreeg ik te horen dat de productie vertraagd was en dat levering in februari 2014 verwacht werd. In januari is gemeld dat de productie opnieuw vertraagd is. Productie zou nu in week 9 zijn en de dealer hoopt te kunnen leveren in week 13 of 14. We zijn dan al in de laatste week maart / eerste april!
 
Besteld half december RS tdi, voorzien productie week 6 , nu reeds opgeschoven naar week 20.
Heb er niet echt een fijn gevoel bij
 

jellemeer79

Actief lid
Besteld mid November met eerste indicate prdwk 6, toen vertraagd naar prdwk12 en laatste status is prdwk11.
Ben alleen bang dat de kleur verder zal vertraging (heb geen info), kijk maar naar Oogjes verhaal waarbij de dealer vast hield aan prdwk5, daarom geloof ik het pas als hij geproduceerd is of nog beter ik de sleutel in mijn handen heb.

Oh daarbij te bedenken dan Platin Grey er al sinds eind Augustus uit is en dat Metal Grey wel gewoon beschikbaar is op de Fabia & SuperB!!!!
 

Maik

Actief lid
Auto besteld half september, eerste info productie week 5, laatste info is productieweek 13.
 

Didier Schepers

Nieuw lid
De mijne besteld begin november een rs 2.0 tfsi en de eerste levering zou geweest zijn eind december. Ik kreeg een verhaal te horen dat er een brand zou zijn uitgebroken aan de montageband van de afdeling RS. De laatste update zou zijn pw6 levering 18 februari 2014. Dus zoals jullie ziet zijn jullie niet alleen
Didier
 

jellemeer79

Actief lid
Wat een broodje aap verhaal van die brand want andere RS worden wel uitgeleverd.
Als jouw RS Metal Grey wel in prdwk6 gemaakt zou worden zal @Oogje helemaal boos worden op PON, want hij heeft in Augustus al besteld en heeft prdwk12 te horen gekregen.
 

Didier Schepers

Nieuw lid
Neen mijn auto is candy white en het is inderdaad een te gekke uitleg. Maar ik hoop dat ze deze nu dus echt op tijd leveren , anders zeg ik gewoon mijn auto op . Dit is dan toch maar de mensen aan het lijntje houden .
 

Octavia123

Nieuw lid
Mijn 1.4 EBL combi automaat eind augustus besteld. Laatste prognose is productie week 10. Metal grey de boosdoener (wellicht Ook ACA).
 

Rooie

Actief lid
Kan mij iemand uitleggen waarom er gestopt is met platin Grey terwijl metal Grey niet te leveren is?
Iemand geeft de opmerking dat op andere modellen (fabia/superb) het wel wordt afgeleverd. Hoe kan dat?
Wordt het in andere landen ook niet uitgeleverd (Duitsland, Tjechie)?
 

jellemeer79

Actief lid
Hier was al een topic voor; levertijd O3
Moet er voor elke kleur nu ook nog een topic bijkomen???

JA - wat is het probleem? Er zijn de meest rare topics op dit forum waarom niet één voor een specifieke kleur, waar iedereen nog wacht op zijn nieuwe auto omdat de kleur elke keer verder vertraagd.

Je hebt nu dezelfde discussie op levertijd O3 HB en O3C, net zo makkelijk er een losse discussie van te maken.
 

jellemeer79

Actief lid
Kan mij iemand uitleggen waarom er gestopt is met platin Grey terwijl metal Grey niet te leveren is?
Iemand geeft de opmerking dat op andere modellen (fabia/superb) het wel wordt afgeleverd. Hoe kan dat?
Wordt het in andere landen ook niet uitgeleverd (Duitsland, Tjechie)?

Allemaal zeer goeie vragen en ik zou graag antwoord geven maar wacht er zelf ook nog op :-)
 

Desperado

Forumguru
JA - wat is het probleem?
Dat er straks voor elke kleur en elk type een eigen topic is, of beter nog, voor iedereen die een auto heeft besteld.
Het probleem is dat het overzicht weg is en er dubbele topics ontstaan....
 

henriz

Forumguru
Juist voor het overzicht vind ik een Metal grey topic behulpzaam, omdat er bij deze kleur zoveel leverproblemen zijn.
Mocht er binnenkort enorme afbladerproblemen ontstaan bij Candy White lak, dan kunnen we daar ook een topic voor openen.
Persoonlijk vind ik meerdere specifieke topics overzichtelijker dan een verzameltopic waar 3 discussies door elkaar lopen.
 
Kan mij iemand uitleggen waarom er gestopt is met platin Grey terwijl metal Grey niet te leveren is?
Iemand geeft de opmerking dat op andere modellen (fabia/superb) het wel wordt afgeleverd. Hoe kan dat?
Wordt het in andere landen ook niet uitgeleverd (Duitsland, Tjechie)?
Omdat er een halftamme :sterretjes:bij de inkoopafdeling van PON weer niet heeft opgelet..... :banghead::fool:
 
Bovenaan Onderaan