Mercedes-benz

leon-cupra

Forumguru
Mooie wagen ... maar ik snap niet dat mensen voor Mercedes gaan
wat zoeken die in dat merk !
Ik zou onmiddellijk terug een benz kopen. Mijn C cabrio was echt wel op heel veel vlakken superieur. Een benz zit gewoon goed in elkaar. Mooi design, luxueuze gevoel, automaat is echt wel enorm goed (rijdt intuïtiever dan een DSG), zweeft over de baan … en achterwielaandrijving :jaja:
 

leon-cupra

Forumguru
Mijn cabrio had geen luchtvering maar was wel enorm comfortabel. ondanks enorm comfortabel, ging die nog wel lekker strak door de bochten.
 

philippe bakker

Forumguru
Ik heb de sport+ stand nog niet getest omdat ik enkel nog maar korte stukken heb gereden en ik wil die 100% electrisch rijden Das voor binnenkort eens
 

leon-cupra

Forumguru
Als je wilt, maar in comfort is dat een “gewone” auto hoor. Kan je perfect in stad rond tuffen. Tis maar eens je de pedaal dieper indrukt dat de hel losbreekt. Mijn gechipte RS reed veel nerveuzer dan de M in comfort.
In sport+ krijg je een totaal andere wagen … eentje op steroïden.
 

leon-cupra

Forumguru
Jaja ! Ik verschiet er nog elke dag van met hoe weinig diesel hij rondkomt
Tja .. de jaren doen ook wat é … weet dat je dat gaspedaal ook wat dieper kan indrukken hé :D:D:D;)

Mercedes heeft dat goed bekeken. Batterij en een dieselmotor. Het beste van twee werelden. Er gaan er de komende jaren veel zeuren om hun hybride benzine hoor. Veel kilometers malen met de benzine motor … kostelijker dan diesel. Hier bij ons op het werk is hun euro al na een paar maanden gevallen :pardon:
 

leon-cupra

Forumguru
Jaja in het begin heeft ze veel gezaagd ! Mijn argument van zuinig en het moet vd boekhouder heeft geholpen. Ze vindt dat wij geen ‘mercedes mensen’ zijn , wat dat ook mogen wezen
Hier ook hoor. De benz was “not done”. Met een BMW heeft ze minder problemen, enkel met het feit dat hij teveel opvalt.
Nu mijn madam moeit zich niet in mijn keuze van wagen, wel het budget :pardon:
 

Captain Hook

Forumguru
Da's nou jammer @leon-cupra,

@philippe bakker is een Benz dan niet “erover “ voor jouw vrouw?
dan moet ik gelijk weer denken aan zoiets:
hot-german-girls-bring-the-fire-to-mercedes-cla-45-amg-photo-shooting-video_1.jpg


:D
 
Bovenaan Onderaan