Mercedes-benz

JeSko

Forumguru
Hey das geen Skoda ;) nu gaan die andere bakkers niet meer vragen of de zaken slecht gaan :tongue: mooie machine!! Benieuwd naar je bevindingen.
 

marwin

Forumguru
Grappig ben benieuwd hoe het je gaat bevallen, ik heb het anders om gedaan, ben van een MB W204 AMG line C180 2012 FL station naar een Octavia 3 RS station 2016/17 gegaan.. Maar prachtige auto geniet er van!
 

marwin

Forumguru
geen moment spijt van gehad, twee totaal verschillende autos.. Niet als 1 beter is als de ander..maar gewoon anders.
Vergelijk het altijd beetje als een maatpak en trainingspak....

Grappige is dat Mercedes/Skoda alle twee bepaalde imago issues hebben en mensen altijd hun mening klaar hebben. lekker rijden en genieten!
 

leon-cupra

Forumguru
Een W205 is echt wel een paar trappen hoger dan een O3. Zelf ook ondervonden met de overstap (met tussenstap) van mijn O3 RS naar mijn C cabrio

Doe mij maar trainingspak, en petje :deuk:
Tot je eens een goed maatpak gekocht hebt … wil je niet meer anders ;)
 

Kanerr

Forumguru
Mooi hoor!

Scheelde het veel met aankoopprijs nieuw tussen NL en DU op een hybrid/elektrische?

EDIT: zie dat het een jong gebruikte is, dan zal het zeker wel schelen :)
 

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Ik heb al een goed maatpak gedragen, op mijn trouw, en zo tussen mijn 22-26 liep ik regelmatig in hemdje en geklede broek, tip top, toen kwamen de kinderen en nu interesseeert me dat niet echt meer. Loop altijd in Jeans/jogging broek en t shirt of hemdje erop, of in shorts, wat het beste zit.
 

marwin

Forumguru
Een W205 is echt wel een paar trappen hoger dan een O3. Zelf ook ondervonden met de overstap (met tussenstap) van mijn O3 RS naar mijn C cabrio


wel je niet meer anders ;)

Onzin.. Maar geen zin in welles/nietus ik heb juist anders ondervonden, het valt en staat met persoonlijke interesses, ervaringen en meningen..
 

marwin

Forumguru
W204 2012 was de facelift, best veel veranderd qua looks toen. Maar ben het met je eens, Facelift W205 FL zou je weer prima met een O4 kunnen vergelijken..
 

leon-cupra

Forumguru
@marwin , jij spreekt over een w204. Ik spreek over de w205 (zoals Philippe zijn nieuwe benz). Is al een volgende generaties. Tegen een W205 kan geen O3 op.
 
Bovenaan Onderaan