Mercedes-Benz C180 cabrio

Status
Niet open voor verdere reacties.

leon-cupra

Forumguru
@Canon-Eye , uiteraard is het geen blijvertje. Daarvoor ben ik te veel liefhebber van iets nieuws. Maar de Benz is wel iets wat ik nog nooit gehad heb. Staat toch wel een paar treden hoger dan hetgeen ik altijd gehad heb. :jaja:
 

JeSko

Forumguru
Gisteren hebben ik en mijn vrouw deze twee gespot in een hele dikke Mercedes Cabrio ;) alé, gespot, gezien in een oogopslag want Patje heeft nogal ne zware voet :nailbiting:

2fabiolaplat_1.jpg
 

leon-cupra

Forumguru
@s-line , zijn de snelheden als volwassenen die toch een stuk hoger zitten. Kan ook puur aan het weer gelegen hebben want vandaag perfect zonder aircap en ramen naar beneden kunnen rijden zonder een zuchtje wind in het interieur.

Vandaag enorm genoten van het ritje naar en van het werk. Wat is het een zalige bak :yeehaa:
 

leon-cupra

Forumguru
Ok. Komende tijd eens proberen op de autostrade. Denk dat er vorige week nogal sterke wind was. Tijdens de eerste testrit was er ook veel minder wind in het interieur.
Persoonlijk vind ik een beetje wind niet erg. Zorgt dat je de warmte van het zonnetje ook niet zo hard voelt. Vorig weekend mijn neus lichtjes rood van een ganse dag ritjes te doen :D
 

Desperado

Forumguru
Thx @allen


Heb mijn vrouw nog maar 1 keer enthousiast geweten over een wagen en dat was toen haar collega met een S3 de parking op reed. Toen moest ze absoluut een S3 hebben. Al de rest heeft haar nooit geinteresseerd. Ze is zelfs nu een beetje gegeneerd voor de Benz ... "dat is niets voor een gewone werkmens" :arghh:

Ze heeft er een keer in gereden en was verkocht. Geeft weinig om auto's, maar houdt wel van een beetje status :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan