EdK
Forumguru
kijk maar uit dat je niet achter over valt, mag je niet eens meer thuiskomen.Dat scheelt, waarschijnlijk ook nog in de open lucht dus luchtverfrisser ook niet nodig, is weer goed voor het milieu.

kijk maar uit dat je niet achter over valt, mag je niet eens meer thuiskomen.Dat scheelt, waarschijnlijk ook nog in de open lucht dus luchtverfrisser ook niet nodig, is weer goed voor het milieu.
Zit bij die detailing set dan geen hagelgeweer om die flatsen gooiers neer te knallen ??
Vaak ben je te bang..........(dus iedereen op de meeting wees voorbereid op angstaanjagend uiterlijk)
Shit happens.Ik was al blij dat ik mijn raam dicht had: reed langs een flat waar ze blijkbaar gevoerd werden, en dacht in 1e instantie even dat een vleugel het zijraam had geraakt (het was een hele troep ruziënde meeuwen), maar zag even later dat het een angst-flats was. (dus iedereen op de meeting wees voorbereid op angstaanjagend uiterlijk)
Ok prima, hoe meer zielen hoe meer vreugdCorne ik neem maatje mee. Die moet er nodig tussenuit
Had raydelft niet gisteren al antwoord gegeven?willen alle leden die zich ovb opgegeven hebben aub aangeven of ze al weten of ze wel of niet komen aub? ik moet vanmorgen, lees voor de middag, namelijk de definitieve lijst door mailen aan TVS
als jullie het echt nog niet weten, of op het laatste moment toch komen terwijl je nog niet op de lijst staat is het geen probleem, alleen voor de catering is het handig om te weten.
@graaaf ?
@RayDelft ?
@MaRco2, jij kwam halverwege de middag dacht ik?
@Rem82sch ?
alvast bedankt!
greetz Corné