Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

LT83

Forumguru
Zo net even snel de auto uitgezogen, morgenavond nog even een snelle wasbeurt, vloeistoffencheck en luchtfilter cleanen en dan moet het goedkomen zaterdag! ;)

lovely305

Forumguru
Zo net even snel de auto uitgezogen, morgenavond nog even een snelle wasbeurt, vloeistoffencheck en luchtfilter cleanen en dan moet het goedkomen zaterdag! ;)
Ik heb die van mij net gedaan, maar morgen 100 km op en neer naar werk.Dan in de avond richting Varsseveld....kun je de lijkjes weer tellen.En ik ga zaterdag echt niet eerder opstaan om het opnieuw te doen.

EdK

Forumguru
Wil je ons weg hebben.:wavecry:

Ehhhh, eigenlijk wel ja.......... want dan heeft het nut om te komen en Yetje die dag toch te kunnen oppeppen.
Nu zou het heen en weer rijden voor een kortingsbon voor Yetje 1,4TSI
En tsja dat wordt me te gek hoor

Blacky

Forumguru
Ehhhh, eigenlijk wel ja.......... want dan heeft het nut om te komen en Yetje die dag toch te kunnen oppeppen.
Nu zou het heen en weer rijden voor een kortingsbon voor Yetje 1,4TSI
En tsja dat wordt me te gek hoor

Ja lekker voordringen?:nono::D

EdK

Forumguru
dat noem ik geen voordringen hoor !

Had ook kunnen zeggen, sorry maar ik moet om 05.00 uur vertrekken en ben zeker 500Km van huis dus ......

andrehj

Forumguru
@Corné, ik heb besloten om mijn motor niet te gaan tunen, maar alleen mijn DSG software te laten updaten. Dat levert volgens mij meer op, motorvermogen heb ik meer dan genoeg. Kun je dat in de lijst aanpassen?

@iedereen: Gezellige boel hier. Mijn avatar blijft trouwens zoals die is. Helaas heb ik voor het schoonmaken van de auto voor zaterdag geen tijd meer, dus die gaat gewoon vies mee. Ik zal er wel op tijd zijn, want hoef maar 30 km of zo te rijden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan