Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Exciter

Administrator
En nee, geen bach of beethoven, daar loopt mijn dj software van vast... :-P

ik heb wel altijd wat classic rock bij voor de househaters...

Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
Ik heb die van mij net gedaan, maar morgen 100 km op en neer naar werk.Dan in de avond richting Varsseveld....kun je de lijkjes weer tellen.En ik ga zaterdag echt niet eerder opstaan om het opnieuw te doen.

Dan zul je zaterdag toch tussen de insekten door moeten slalommen, anders moet je de lijkjes toch opnieuw tellen.;)

Ik had maandagavond de Faab even een snelle wasbeurt gegeven, ging ik vanmorgen tanken (zodat ik zaterdag ongeveer een halve tank over heb), krijg ik een grote meeuwenflats op het portier :mad:. Direct bij tankstation maar even de meeste zooi eraf gespoten met sprayfles, maar kreeg het niet 100% netjes. (voor het detailen van het dak, het dak 'droog' gewassen, maar de meeuwenflats ook maar even meegepakt). Morgenochtend even snel nog Collinite wax als extra laag over het dak, en dan snel richting Achterhoek.

Antera

Donateur
Zo net even snel de auto uitgezogen, morgenavond nog even een snelle wasbeurt, vloeistoffencheck en luchtfilter cleanen en dan moet het goedkomen zaterdag! ;)

Dat was ook mijn werkwijze. Van binnen weer spik en span en meteen het leer maar even een beurtje gegeven. morgen buitenzijde en ben er klaar voor

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Corné, ik heb besloten om mijn motor niet te gaan tunen, maar alleen mijn DSG software te laten updaten. Dat levert volgens mij meer op, motorvermogen heb ik meer dan genoeg. Kun je dat in de lijst aanpassen?
Hoi Andrehj, natuurlijk wil ik dat aanpassen! Hopelijk krijg je geen spijt ;) @s-line heeft het pas bij JD laten doen, 210pk'tjes en die vond het geweldig zei hij vandaag nog. Die DSG software kan je trouwens gewoon ff een uurtje uittesten hè, bevalt het niet ben je niet verplicht om het te betalen en krijg je de oude software weer terug ingelezen.

Greetz Corné

CDK

Forumguru
willen alle leden die zich ovb opgegeven hebben aub aangeven of ze al weten of ze wel of niet komen aub?
ik moet morgenochtend, lees voor de middag, namelijk de definitieve lijst door mailen aan TVS
als jullie het echt nog niet weten, of op het laatste moment toch komen terwijl je nog niet op de lijst staat is het geen probleem, alleen voor de catering is het handig om te weten.

@graaaf ?
@RayDelft ?
@MaRco2, jij kwam halverwege de middag dacht ik?
@TedVlemmings ?
@kleine heino ?
@Rem82sch ?

alvast bedankt!

greetz Corné

TedVlemmings

Forumguru
Ik kom, maar heb wel beperkt de tijd dus zal wellicht niet direct om 10 uur aanwezig zijn, en zeker uiterlijk rond 14.00 weer vertrekken.

• Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
Heb je zo'n ouderwetse porselijne pot dan ??
Nee heb zo'n hufterproof ding meegenomen van RVS uit het staatshotel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan