Ik heb die van mij net gedaan, maar morgen 100 km op en neer naar werk.Dan in de avond richting Varsseveld....kun je de lijkjes weer tellen.En ik ga zaterdag echt niet eerder opstaan om het opnieuw te doen.
Zit bij die detailing set dan geen hagelgeweer om die flatsen gooiers neer te knallen ??
Zo net even snel de auto uitgezogen, morgenavond nog even een snelle wasbeurt, vloeistoffencheck en luchtfilter cleanen en dan moet het goedkomen zaterdag!![]()
Hoi Andrehj, natuurlijk wil ik dat aanpassen! Hopelijk krijg je geen spijt@Corné, ik heb besloten om mijn motor niet te gaan tunen, maar alleen mijn DSG software te laten updaten. Dat levert volgens mij meer op, motorvermogen heb ik meer dan genoeg. Kun je dat in de lijst aanpassen?
Ja, die krijgen we zaterdag ook heb ik gehoord.Woeiiiii!
Jij bent ziek toch? Jij hoeft je bolide niet te wassenNou met al die autowassers voel ik me ineens ook verplicht om de Okkie te gaan wassen morgen (en ik wou nog wel in bed blijven).
Dankje, maar ik ga denk ik wel een poging wagen, maar verwacht geen diepglans.Jij bent ziek toch? Jij hoeft je bolide niet te wassen
ja maar geen flatsen gooier meer, en als je hem weet te vangen heb je ook nog BBQ hapjes....Tuurlijk niet! Nog meer lijkjes!
Maar dan niet met hagel, anders kauw je op kogeltjes.ja maar geen flatsen gooier meer, en als je hem weet te vangen heb je ook nog BBQ hapjes....
Dus neerknallen die hoogvliegers
Maar dan niet met hagel, anders kauw je op kogeltjes.
In Varsseveld niet nodig.....Nee heb zo'n hufterproof ding meegenomen van RVS uit het staatshotel
noemen ze een verplaatsbaar toilet geloof ik. ?In Varsseveld niet nodig.....
Hebben ze nog een gat in de grond.......