Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
Zit bij die detailing set dan geen hagelgeweer om die flatsen gooiers neer te knallen ??

Ik was al blij dat ik mijn raam dicht had: reed langs een flat waar ze blijkbaar gevoerd werden, en dacht in 1e instantie even dat een vleugel het zijraam had geraakt (het was een hele troep ruziënde meeuwen), maar zag even later dat het een angst-flats was. (dus iedereen op de meeting wees voorbereid op angstaanjagend uiterlijk :D )

Blackokkie2

Forumguru
Ik was al blij dat ik mijn raam dicht had: reed langs een flat waar ze blijkbaar gevoerd werden, en dacht in 1e instantie even dat een vleugel het zijraam had geraakt (het was een hele troep ruziënde meeuwen), maar zag even later dat het een angst-flats was. (dus iedereen op de meeting wees voorbereid op angstaanjagend uiterlijk :D )
Shit happens.

Steve

Senior Member
Dacht vanavond even een Forge dumpvalve in te bouwen.
Helaas staat de auto nu stil omdat het niet past maar de slangen e.d. wel al zijn aangepast voor de dumpvalve.

Ik hoop morgen wat klemmen en siliconen slang te kunnen scoren anders heb ik een klein probleem zaterdag.

CDK

Forumguru
willen alle leden die zich ovb opgegeven hebben aub aangeven of ze al weten of ze wel of niet komen aub? ik moet vanmorgen, lees voor de middag, namelijk de definitieve lijst door mailen aan TVS
als jullie het echt nog niet weten, of op het laatste moment toch komen terwijl je nog niet op de lijst staat is het geen probleem, alleen voor de catering is het handig om te weten.

@graaaf ?
@RayDelft ?
@MaRco2, jij kwam halverwege de middag dacht ik?
@Rem82sch ?

alvast bedankt!

greetz Corné

lovely305

Forumguru
willen alle leden die zich ovb opgegeven hebben aub aangeven of ze al weten of ze wel of niet komen aub? ik moet vanmorgen, lees voor de middag, namelijk de definitieve lijst door mailen aan TVS
als jullie het echt nog niet weten, of op het laatste moment toch komen terwijl je nog niet op de lijst staat is het geen probleem, alleen voor de catering is het handig om te weten.

@graaaf ?
@RayDelft ?
@MaRco2, jij kwam halverwege de middag dacht ik?
@Rem82sch ?

alvast bedankt!

greetz Corné
Had raydelft niet gisteren al antwoord gegeven?

Heb ik nog 1 stomme vraag corne...,

Is er ook brood zonder boter?
Je wil mij echt niet over mijn nek zien gaan namelijk!

Neptukker

Forumguru
OPROEP:

Beschikt iemand toevallig over een:

-Stekkertrekker

-Veeltand (soort torx maar dan met meer tanden) om bagagerail uit bagareruimte te demonteren (voor Superb Combi)

Mocht je één of beide dingen hebben en je kunt het meenemen naar de meeting dan zou dat helemaal top zijn!

Kiswum

Forumguru
Welke maat veeltand heb je nodig Neptukker? Kun je dat eens vergelijken met een torx? Ik weet niet of ik het heb, maar dan kan ik het wel thuis opzoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan