Blackokkie2
Forumguru
Verkoudheid houdt mij ook niet tegen, maar zolang er geen WC in de truck zit gaat het niet echt zoals het nu gaat(is blij dat toiletpapier kortgeleden in de bonus was)
Bij sommige dingen wel, anders zijn er wel vloeistoffen om het wat soepeler te laten gaan."Als het niet past, dan maken we het pas" zeg ik altijd![]()
Bovendien, de klanten willen de spullen bij hun hebben en niet bij mij thuis.Echt wel.. (met donder en geweld)
Tss.. Veeleisende klanten..Bovendien, de klanten willen de spullen bij hun hebben en niet bij mij thuis.
Je bedoeld eigenlijk gewoon het bekende boodschappen lijstje voor de super zodat je niet de aardappels vergeet.Ik denk dat ik zo maar eens een pdf ga maken idd met alle foto's met de nicknames erbij, dan weet ik het zaterdag ook nogIk plaats hem hier wel mocht iemand anders het nog leuk vinden.
Miami Vice is de beste serie ooit, ook voor late 80's babiesHet lijkt hier ineens wel Miami Vice met al die zonnebrillen. (Miami Vice is een oude tv-serie, die ouwetjes vast nog wel kennen)
![]()
Ik weet het EdK, als er 1 ding is waar ik heel slecht in ben is gezichten en namen. Getallen of bijvoorbeeld nummerplaten, geen probleem. Ik ken bijvoorbeeld alle nummerplaten van al de auto's in volgorde van bezit nog uit m'n hoofd. Verder IP adressen of telefoonnummers, geen probleem...maar namen...nee, super lastig![]()