Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Hm, thuiswerken gaat hier wat lastig, er past geen vrachtwagen door de deur.
beterschap! ziek zijn is geen excuus hoor! het zonnetje gaat schijnen zaterdag, dus komt best goed!
heb het net nog ff gecheckt..... maar dat past idd niet......
u6e9u4yv.jpg

Kiswum

Forumguru
Ik zit hier ook thuis te snotteren, ik heb vandaag papadag, dus ik hoop morgen weer normaal naar het werk te kunnen, gisteren is het immers ook goed gegaan :) Een verkoudheid houd mij niet tegen, maar als alles verkeerd eruit komt, dan is het en ander verhaal :)

• Leuk
Waarderingen: CDK

Blackokkie2

Forumguru
Verkoudheid houdt mij ook niet tegen, maar zolang er geen WC in de truck zit gaat het niet echt zoals het nu gaat(is blij dat toiletpapier kortgeleden in de bonus was)

• Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
Ik denk dat ik zo maar eens een pdf ga maken idd met alle foto's met de nicknames erbij, dan weet ik het zaterdag ook nog :) Ik plaats hem hier wel mocht iemand anders het nog leuk vinden.
Je bedoeld eigenlijk gewoon het bekende boodschappen lijstje voor de super zodat je niet de aardappels vergeet.

Dat is toch een leeftijdsprobleem hoor......:lezen::maakmegek:

Pendragon

Donateur
Ik weet het EdK, als er 1 ding is waar ik heel slecht in ben is gezichten en namen. Getallen of bijvoorbeeld nummerplaten, geen probleem. Ik ken bijvoorbeeld alle nummerplaten van al de auto's in volgorde van bezit nog uit m'n hoofd. Verder IP adressen of telefoonnummers, geen probleem...maar namen...nee, super lastig :)

• Leuk
Waarderingen: EdK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan