Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blackokkie2

Forumguru
Verkoudheid houdt mij ook niet tegen, maar zolang er geen WC in de truck zit gaat het niet echt zoals het nu gaat(is blij dat toiletpapier kortgeleden in de bonus was)

• Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
Ik denk dat ik zo maar eens een pdf ga maken idd met alle foto's met de nicknames erbij, dan weet ik het zaterdag ook nog :) Ik plaats hem hier wel mocht iemand anders het nog leuk vinden.
Je bedoeld eigenlijk gewoon het bekende boodschappen lijstje voor de super zodat je niet de aardappels vergeet.

Dat is toch een leeftijdsprobleem hoor......:lezen::maakmegek:

Pendragon

Donateur
Ik weet het EdK, als er 1 ding is waar ik heel slecht in ben is gezichten en namen. Getallen of bijvoorbeeld nummerplaten, geen probleem. Ik ken bijvoorbeeld alle nummerplaten van al de auto's in volgorde van bezit nog uit m'n hoofd. Verder IP adressen of telefoonnummers, geen probleem...maar namen...nee, super lastig :)

• Leuk
Waarderingen: EdK

TedVlemmings

Forumguru
Het lijkt hier ineens wel Miami Vice met al die zonnebrillen. (Miami Vice is een oude tv-serie, die ouwetjes vast nog wel kennen)
th
Miami Vice is de beste serie ooit, ook voor late 80's babies

EdK

Forumguru
Ik weet het EdK, als er 1 ding is waar ik heel slecht in ben is gezichten en namen. Getallen of bijvoorbeeld nummerplaten, geen probleem. Ik ken bijvoorbeeld alle nummerplaten van al de auto's in volgorde van bezit nog uit m'n hoofd. Verder IP adressen of telefoonnummers, geen probleem...maar namen...nee, super lastig :)

Wel gezichten onthouden niet , maar die verdomde namen er soms bij.
En als nou gewoon Kees of Truus de naam was dan zou het nog wel gaan..... maar de namen die ze tegenwoordig verzinnen.................

En tsja me kenteken onthouden .......... ja van me Yeti weet ik hem tegenwoordig uit me hoofd, maar daarvoor als ze vroegen moest ik naar buiten lopen om te kijken, puur omdat dit me niet interesseerde.

Daartegen gesprekken of voorvallen weet ik soms 10 jaar later nog tot detail te vertellen
Maar het onthouden heeft volgens mij puur te maken met wat je wel of niet relevant vind en tsja dat is bij elk mens anders ......

Ps: Wie is Mirjam ?
En heeft ze je geen gebak toegestuurd ?

Pendragon

Donateur
Mirjam is van Skoda Nederland / Pon Mobiel en helaas heeft ze geen taart gestuurd. Maar deze goodies (al veel gezien) zijn toch altijd leuk op een meeting en vind het heel aardig dat ze het doen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan