We moeten nog maar even een passende straf bedenken.Om niet achter te blijven heb ik ook m'n foto maar geplaatst....., wat @lovely305 hier niet te weeg brengt hè, zij is de aanstichtster![]()
oeps dan ben ik bij deze ook een ouwetje.... ken de serie ook.....Het lijkt hier ineens wel Miami Vice met al die zonnebrillen. (Miami Vice is een oude tv-serie, die ouwetjes vast nog wel kennen)
![]()
Ik weet nog niet of ik kan komen, ben nu ziek(het komt uit gaten waarvan ik niet eens wist dat ik ze had), maar ga ervanuit dat het snel beter gaat(slaat zijn deken weer over zich heen).
Echt wel.. (met donder en geweld)Hm, thuiswerken gaat hier wat lastig, er past geen vrachtwagen door de deur.
beterschap! ziek zijn is geen excuus hoor! het zonnetje gaat schijnen zaterdag, dus komt best goed!Hm, thuiswerken gaat hier wat lastig, er past geen vrachtwagen door de deur.
Hoe krijg je het voor elkaar? In een bocht kan ik nog snappen maar zo?beterschap! ziek zijn is geen excuus hoor! het zonnetje gaat schijnen zaterdag, dus komt best goed!
heb het net nog ff gecheckt..... maar dat past idd niet......
![]()