Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaRco2

Forumguru
I know.;) Kan met deze oude pc geen emotions meer selecteren, behalve zelf tikken. Wil sommige dingen niet meer...:( Is financieel ook niet echt raadzaam binnen een jaar met zo'n bolide.:)

Vroeger konden alle 10 de kinderen mee in een Golfje, Fiatje of Corolla, tegenwoordig is bij eentje al een MPV minimaal.;) Gelijk 7 zits, voor het geval dat er vriendjes mee moeten (wat dan nog jaren duurt en de betreffende auto al richting het dichtbije oosten is gegaan middels export).:)

Kiswum

Forumguru
Vraagje , hoever zijn er plannen om d'ochtends samen te rijden .? Zag net dat er meerdere uit Rotterdam komen . Corne gaat wel erg vroeg , ik dacht rond 8 en uit Dordrecht te vertrekken .:)
Ik/wij vertrekken rond 09.00 uur uit Eindhoven. Ik heb begrepen dat ik bij de eerste pomp na de splitsing van de A50/A58 wel kon afspreken met mensen die uit de richting van Den Bosch komen.

Antera

Donateur
Ik ben van mening dat iedereen die 200+ pk's op de rollenbank doet zijn/haar auto mag laten wassen door iemand met minder dan 200pk. Onder de 100pk is dan 2 auto's wassen uiteraard ;)

Dat is een Deal :deuk:

Vraagje , hoever zijn er plannen om d'ochtends samen te rijden .? Zag net dat er meerdere uit Rotterdam komen . Corne gaat wel erg vroeg , ik dacht rond 8 en uit Dordrecht te vertrekken .:)

Wat dacht je ervan dat hij en ik ook al om 6:45 thuis weg rijden om rustig onder het genot van een bakkie en nog wat oppikkers lekker op tijd aan te komen om eventueel nog wat dingen te regelen :sleep:

PS voor VCDS aanpassingen word het nummertjes trekken als ik het zo zie :dankje:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan