lovely305
Forumguru
Me dunkt dat die van Corne groot genoeg is....en ook zeker snel genoeg!Congrats! Tijd voor een Combi? Zo gaat dat toch meestal (als het geen fullsize MPV gaat worden voor 1 klein mensje)?![]()
Me dunkt dat die van Corne groot genoeg is....en ook zeker snel genoeg!Congrats! Tijd voor een Combi? Zo gaat dat toch meestal (als het geen fullsize MPV gaat worden voor 1 klein mensje)?![]()
Eerst maar eens kijken of we mekaar niet de hersenen willen inslaan zaterdagIk niet, schelden lucht soms flink opMisschien, ooit??? Nee, we GAAN een keer samen poetsen!
![]()
Als wat dan??Nee niet als Gerritje.........
Over insinuaties gesproken.Me dunkt dat die van Corne groot genoeg is....en ook zeker snel genoeg!
Eerst maar eens kijken of we mekaar niet de hersenen willen inslaan zaterdag![]()
Nee ik ben niet zo gek dat ik die in ga koppen.Als wat dan??
Het gaat toch nog steeds over de auto van Corné mag ik hopenOver insinuaties gesproken.![]()
Over insinuaties gesproken.![]()
Ik/wij vertrekken rond 09.00 uur uit Eindhoven. Ik heb begrepen dat ik bij de eerste pomp na de splitsing van de A50/A58 wel kon afspreken met mensen die uit de richting van Den Bosch komen.Vraagje , hoever zijn er plannen om d'ochtends samen te rijden .? Zag net dat er meerdere uit Rotterdam komen . Corne gaat wel erg vroeg , ik dacht rond 8 en uit Dordrecht te vertrekken .![]()
Ik weet het niet meer(gaat gauw even eten)Het gaat toch nog steeds over de auto van Corné mag ik hopen![]()
hmm, misschien heb ik toch een verkeerde indruk gemaakt![]()
hmm, misschien heb ik toch een verkeerde indruk gemaakt![]()
Daar kom je dan zaterdag wel achterhmm, misschien heb ik toch een verkeerde indruk gemaakt![]()
idd ruimte genoeg hoor! ennuh ja ook snel genoegMe dunkt dat die van Corne groot genoeg is....en ook zeker snel genoeg!
Geen probleem. Ik neem genoeg visitekaartjes mee dan kunnen jullie allemaal een afspraak makenDie moeten alle auto's onder de 100 pk wassen!![]()
Geen probleem. Ik neem genoeg visitekaartjes mee dan kunnen jullie allemaal een afspraak maken![]()
Ik ben van mening dat iedereen die 200+ pk's op de rollenbank doet zijn/haar auto mag laten wassen door iemand met minder dan 200pk. Onder de 100pk is dan 2 auto's wassen uiteraard![]()
Vraagje , hoever zijn er plannen om d'ochtends samen te rijden .? Zag net dat er meerdere uit Rotterdam komen . Corne gaat wel erg vroeg , ik dacht rond 8 en uit Dordrecht te vertrekken .![]()