lovely305
Forumguru
Dat vraag ik me ook af.Ik ga het zeker missen!!De voorpret en alle reacties die ik voorbij heb zien komen de afgelopen maanden zijn al super!
Daar kan geen goodie tegenop.
Waar gaan we na de 28e over ouweh*&%ren?
Dat vraag ik me ook af.Ik ga het zeker missen!!De voorpret en alle reacties die ik voorbij heb zien komen de afgelopen maanden zijn al super!
Daar kan geen goodie tegenop.
Waar gaan we na de 28e over ouweh*&%ren?
Zie ik eruit als gekke gerritje?Ik ben van mening dat iedereen die 200+ pk's op de rollenbank doet zijn/haar auto mag laten wassen door iemand met minder dan 200pk. Onder de 100pk is dan 2 auto's wassen uiteraard![]()
Nee hoor, zeker niet!Zie ik eruit als gekke gerritje?
Uhm, ik ben een vrouw die dol is op auto's.we gaan toch niet over andere mannen beginnen é Corné
tis niet omdat er maar 1 vrouw komt dat je wanhopig moet beginnen worden hoor![]()
Gaat iedereen Dirk nu naapen?Nee hoor, zeker niet!![]()
Al die insinuaties...... Kunnen we elkaar een hand geven! Gelukkig getrouwd en in blijde verwachtingUhm, ik ben een vrouw die dol is op auto's.
Niet erg vrouwelijk dus....en niet op zoek.
Dat heb ik allang gelezen.Ik ben benieuwd of die kleine ook een Skoda fan gaat wordenAl die insinuaties...... Kunnen we elkaar een hand geven! Gelukkig getrouwd en in blijde verwachting![]()
Mafkees!
En bij 300+ pk's dan ?Ik ben van mening dat iedereen die 200+ pk's op de rollenbank doet zijn/haar auto mag laten wassen door iemand met minder dan 200pk. Onder de 100pk is dan 2 auto's wassen uiteraard![]()
Meer als 300 is ook verplicht poetsen, te beginnen met de mijne!!!En bij 300+ pk's dan ?![]()
Die moeten alle auto's onder de 100 pk wassen!En bij 300+ pk's dan ?![]()
Nee niet als Gerritje.........Zie ik eruit als gekke gerritje?
Volgens mij hebben we ons nog aardig ingehouden qua insinuaties.Al die insinuaties...... Kunnen we elkaar een hand geven! Gelukkig getrouwd en in blijde verwachting![]()
Al die insinuaties...... Kunnen we elkaar een hand geven! Gelukkig getrouwd en in blijde verwachting![]()
Hebbie der last van?
Nee, ik hou niet van schelden.
Bovendien gaan we misschien ooit nog samen poetsen dus laat ik het gezellig houden![]()