MaRco2
Forumguru
Ja klopt, maar hun leverancier heeft verzekerd dat het vrijdagmiddag op z'n laatst geleverd wordt![]()
Ik stop... kan niet wachten, nieuwsgierigheid loopt op tot in het rood.
Ja klopt, maar hun leverancier heeft verzekerd dat het vrijdagmiddag op z'n laatst geleverd wordt![]()
Heb nu geen hooggespannen verwachtingen hè, het is puur goodwill en een leuk gebaar, het is iets met reclame er op uiteraard, want daar kunnen ze zelf misschien nog voordeel mee behalen, ik heb het zaterdag j.l. Pas gevraagd, dus alles is meegenomen en ik ben ze daar nu al dankbaar voor, want ze hoeven natuurlijk niets te doen!Ik stop... kan niet wachten, nieuwsgierigheid loopt op tot in het rood.
Als jullie nu de 28e eens met z'n allen mijn auto poetsen en clean maken? Ik zeg goede deal!De voorpret en alle reacties die ik voorbij heb zien komen de afgelopen maanden zijn al super!
Daar kan geen goodie tegenop.
Waar gaan we na de 28e over ouweh*&%ren?
Nou voor 1 iemand al een lichtpunt na de 28e: Corné heeft eindelijk tijd om z'n auto "clean" te maken en met die mooie koffer van 'm aan het detaillen te gaan.
Zeg dat wel, VET.Wow! Wat vet zeg!
Ja doei!Als jullie nu de 28e eens met z'n allen mijn auto poetsen en clean maken? Ik zeg goede deal!![]()
Heb nu geen hooggespannen verwachtingen hè, het is puur goodwill en een leuk gebaar, het is iets met reclame er op uiteraard, want daar kunnen ze zelf misschien nog voordeel mee behalen, ik heb het zaterdag j.l. Pas gevraagd, dus alles is meegenomen en ik ben ze daar nu al dankbaar voor, want ze hoeven natuurlijk niets te doen!
En het is nog een knappe vent ookHey@ Ertromp heeft ook een gezicht![]()
En bedankt hè...... Zo jammer weer dit!Ja doei!
Ik kom waarschijnlijk zelf met een super vieze citigo en dan moet ik jouw auto poetsen.En bedankt hè...... Zo jammer weer dit!![]()
we gaan toch niet over andere mannen beginnen é CornéEn het is nog een knappe vent ook![]()
Hahaha neeeee bedankt. Zo ga ik Corné z'n auto niet schoonmaken hoor!Ik kom waarschijnlijk zelf met een super vieze citigo en dan moet ik jouw auto poetsen.
Nu doe ik ff wat dirkkroneman zou doen![]()
Don't worry Joskewe gaan toch niet over andere mannen beginnen é Corné
tis niet omdat er maar 1 vrouw komt dat je wanhopig moet beginnen worden hoor![]()
Maak je geen zorgen! Er is voor ieder wat wils!Komt toch wel een nieuw logo op de taart?
![]()
Sooooooowwww, jij bent gemeen!!!!!Ik ben van mening dat iedereen die 200+ pk's op de rollenbank doet zijn/haar auto mag laten wassen door iemand met minder dan 200pk. Onder de 100pk is dan 2 auto's wassen uiteraard![]()