Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Ik stop... kan niet wachten, nieuwsgierigheid loopt op tot in het rood.
Heb nu geen hooggespannen verwachtingen hè, het is puur goodwill en een leuk gebaar, het is iets met reclame er op uiteraard, want daar kunnen ze zelf misschien nog voordeel mee behalen, ik heb het zaterdag j.l. Pas gevraagd, dus alles is meegenomen en ik ben ze daar nu al dankbaar voor, want ze hoeven natuurlijk niets te doen!

ertromp

Forumguru
De voorpret en alle reacties die ik voorbij heb zien komen de afgelopen maanden zijn al super!
Daar kan geen goodie tegenop.
Waar gaan we na de 28e over ouweh*&%ren?
Nou voor 1 iemand al een lichtpunt na de 28e: Corné heeft eindelijk tijd om z'n auto "clean" te maken en met die mooie koffer van 'm aan het detaillen te gaan.

CDK

Forumguru
De voorpret en alle reacties die ik voorbij heb zien komen de afgelopen maanden zijn al super!
Daar kan geen goodie tegenop.
Waar gaan we na de 28e over ouweh*&%ren?
Nou voor 1 iemand al een lichtpunt na de 28e: Corné heeft eindelijk tijd om z'n auto "clean" te maken en met die mooie koffer van 'm aan het detaillen te gaan.
Als jullie nu de 28e eens met z'n allen mijn auto poetsen en clean maken? Ik zeg goede deal! :D:maakmegek:

MaRco2

Forumguru
Heb nu geen hooggespannen verwachtingen hè, het is puur goodwill en een leuk gebaar, het is iets met reclame er op uiteraard, want daar kunnen ze zelf misschien nog voordeel mee behalen, ik heb het zaterdag j.l. Pas gevraagd, dus alles is meegenomen en ik ben ze daar nu al dankbaar voor, want ze hoeven natuurlijk niets te doen!

:) Was maar een loze kreet, maar verrassingen zijn altijd leuk.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan