Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
heb slecht nieuws te melden

...

de vrachtwagen die ik besteld had voor de meeting, is gestolen..

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...ven-stelen-vracht-Kasteelbier-in-Italie.dhtml

sorry :(

:deuk:
Geeft niks Joske: bier dat een maand in een vrachtwagen rondtoert, is toch niet meer te z..pen. Door temperatuur alleen al krijgt het bier het zwaar te verduren, en als dat een maand duurt, is het einde bier. Ik zou volgende keer een betere transporteur zoeken en niet één die van Ingelmunster naar Varsseveld via Italie rijdt.:D

Overigens had je één of meer soorten Kasteelbier besteld?

Hetzer

Forumguru
Corne,

Ik ga 10:00 niet halen, zal eerder tussen 11:00 / 11:30 worden.
Je mag mij ook op schuiven op de rollenbanklijst.
Ik wacht sowieso op Steve, omdat ik na de meeting met hem mee ga, om wat poets spullen uit te proberen :)

CDK

Forumguru
als iedereen komt duurt het wel even, maar de trend is dat er altijd afvallers zijn op het laatste moment..., maar wie weet komt iedereen wel gewoon, ik ben er sowieso bij :D;)

Steve

Senior Member
als iedereen komt duurt het wel even, maar de trend is dat er altijd afvallers zijn op het laatste moment..., maar wie weet komt iedereen wel gewoon, ik ben er sowieso bij :D;)
Ik zal er ook al een heel eind eerder zijn al kan ik niet beloven dat ik er direct om 10:00 zal zijn.
Ligt er een beetje aan of de 855 een beetje wil doorrijden :D

• Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
Geeft niks Joske: bier dat een maand in een vrachtwagen rondtoert, is toch niet meer te z..pen. Door temperatuur alleen al krijgt het bier het zwaar te verduren, en als dat een maand duurt, is het einde bier. Ik zou volgende keer een betere transporteur zoeken en niet één die van Ingelmunster naar Varsseveld via Italie rijdt.:D

Overigens had je één of meer soorten Kasteelbier besteld?
Ik ga voor niet minder dan een tripel meestal.. dusja ;)

Mijn persoonlijke voorkeur van bier is zeer eenvoudig: blond, bitter en sterk // daarom dat ik dan ook bijzonder graag Duvel drink :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan