Geeft niks Joske: bier dat een maand in een vrachtwagen rondtoert, is toch niet meer te z..pen. Door temperatuur alleen al krijgt het bier het zwaar te verduren, en als dat een maand duurt, is het einde bier. Ik zou volgende keer een betere transporteur zoeken en niet één die van Ingelmunster naar Varsseveld via Italie rijdt.heb slecht nieuws te melden
...
de vrachtwagen die ik besteld had voor de meeting, is gestolen..
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...ven-stelen-vracht-Kasteelbier-in-Italie.dhtml
sorry
![]()
als je alleen komt om je ding te doen kan dat, maar het is ook een meeting natuurlijkIk denk dat ik de 28e maar es lekker ga uitslapen gezien mijn plekken op de lijsten......![]()
Ik zal er ook al een heel eind eerder zijn al kan ik niet beloven dat ik er direct om 10:00 zal zijn.als iedereen komt duurt het wel even, maar de trend is dat er altijd afvallers zijn op het laatste moment..., maar wie weet komt iedereen wel gewoon, ik ben er sowieso bij![]()
Valt mee, aangezien eerst de kroonkurk eraf moet voor je iets aan het bier hebt...Ik ben blij dat het bij de blauwe één woord (zonder spatie na de vierde letter) is..., anders zou het wel eens pijnlijk kunnen worden...![]()
Remmen is het probleem niet. Het is meer of er veel medeweg gebruikers zijn op de linker helft die mijn groot licht niet zien en de claxon niet horenIk dacht dat bij die grote echte Volvo's het probleem juist was, om ze op tijd te laten stoppen.![]()
Ik ga voor niet minder dan een tripel meestal.. dusjaGeeft niks Joske: bier dat een maand in een vrachtwagen rondtoert, is toch niet meer te z..pen. Door temperatuur alleen al krijgt het bier het zwaar te verduren, en als dat een maand duurt, is het einde bier. Ik zou volgende keer een betere transporteur zoeken en niet één die van Ingelmunster naar Varsseveld via Italie rijdt.
Overigens had je één of meer soorten Kasteelbier besteld?