Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
tsja..DSG lezing is dat nog nodig..als ik toch niet kan tunen ?
als het op 28/9 nog steeds niet mogelijk is, dan is dat binnen niet al te lange tijd wel mogelijk, ben je tenminste alvast op de hoogte toch? de ins en outs worden toegelicht, maar de keuze is aan jou natuurlijk.....

ertromp

Forumguru
@Corné: Ik ben er om 10:00 om te tunen en m'n zwager voor de DSG lezing dus dat gaat goedkomen :D
En natuurlijk de rest van de dag voor de gezelligheid want ik ga zeker kijken of:
die van @Joske recht hangt
die van @Pendragon strak gepoetst is
die van @lovely305 goed schoon gebrand is op de Autobahn
die van @Dennis Nijholt wel goed verlaagd is
die van @Cordoba goed gepoetst is
die van @Corné de Kluijver eindelijk al die aanduidingen op de kofferklep kwijt is.
die van @Hetzer voldoende vermogen levert zo met gewrapte spiegels
die van @dirkkroneman of er al nieuwe banden onder liggen
etc
etc
etc
etc
en natuurlijk al de auto's van degenen die ik niet genoemd heb.
Ps. hoeveel dagen is deze meeting? :D

Cordoba

Forumguru
@Corné de Kluijver: moet volgens mij voor mij geen probleem zijn, om om 10 uur met de DSG-lezing te beginnen.

@ertromp: die van mij is niet netjes gepoetst de 28e. Ik loop al weken te kijken om de laatste puntjes op de i te zetten, maar steeds óf geen tijd, óf geen weer, en tot eind van de maand zit mijn agenda behoorlijk vol.

LT83

Forumguru
Ik ben zeker een fan van af en toe lekker knallen op de autobahn, maar om daar nu met de hele groep heen te gaan lijkt mij toch net even wat minder verstandig ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan