Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
@Corné de Kluijver: moet volgens mij voor mij geen probleem zijn, om om 10 uur met de DSG-lezing te beginnen.

@ertromp: die van mij is niet netjes gepoetst de 28e. Ik loop al weken te kijken om de laatste puntjes op de i te zetten, maar steeds óf geen tijd, óf geen weer, en tot eind van de maand zit mijn agenda behoorlijk vol.

LT83

Forumguru
Ik ben zeker een fan van af en toe lekker knallen op de autobahn, maar om daar nu met de hele groep heen te gaan lijkt mij toch net even wat minder verstandig ;)

LT83

Forumguru
Dat ligt er maar aan als de ene Citigo de andere aan het inhalen is met 135km/h kun je aardig lang wachten als je er achter zit.......;) En de atmosferische V6 van Corne topt denkik ook wel goed, een standaard RS gaat deze zeker niet bijhouden, overigens is een goede 1.8tsi met stage 1 ook gewoon sneller.
Ga jij trouwens nog voor een stage 2 tuning bij TVS Dirk?
Overigens blijf ik erbij dat met meerdere auto's de autobahn opgaan altijd gewoon minder overzichtelijk is, en iedereen wil waarschijnlijk toch even testen hoe snel zijn/haar bolide is op de snelweg. Maar goed wel mee eens dat je zelf ook veel in de hand hebt.

dirkkroneman

Forumguru
Nee voorlopig niet. Maar dat sluit ik in de toekomst zeker niet uit ;) Neem daarom graag een coupon mee :) Moet ik dat nog specifiek doorgeven Corné? (bij deze anders :tongue:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan