Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
heb slecht nieuws te melden

...

de vrachtwagen die ik besteld had voor de meeting, is gestolen..

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...ven-stelen-vracht-Kasteelbier-in-Italie.dhtml

sorry :(

:deuk:
Geeft niks Joske: bier dat een maand in een vrachtwagen rondtoert, is toch niet meer te z..pen. Door temperatuur alleen al krijgt het bier het zwaar te verduren, en als dat een maand duurt, is het einde bier. Ik zou volgende keer een betere transporteur zoeken en niet één die van Ingelmunster naar Varsseveld via Italie rijdt.:D

Overigens had je één of meer soorten Kasteelbier besteld?

Hetzer

Forumguru
Corne,

Ik ga 10:00 niet halen, zal eerder tussen 11:00 / 11:30 worden.
Je mag mij ook op schuiven op de rollenbanklijst.
Ik wacht sowieso op Steve, omdat ik na de meeting met hem mee ga, om wat poets spullen uit te proberen :)

CDK

Forumguru
als iedereen komt duurt het wel even, maar de trend is dat er altijd afvallers zijn op het laatste moment..., maar wie weet komt iedereen wel gewoon, ik ben er sowieso bij :D;)

Joske

Forumguru
Geeft niks Joske: bier dat een maand in een vrachtwagen rondtoert, is toch niet meer te z..pen. Door temperatuur alleen al krijgt het bier het zwaar te verduren, en als dat een maand duurt, is het einde bier. Ik zou volgende keer een betere transporteur zoeken en niet één die van Ingelmunster naar Varsseveld via Italie rijdt.:D

Overigens had je één of meer soorten Kasteelbier besteld?
Ik ga voor niet minder dan een tripel meestal.. dusja ;)

Mijn persoonlijke voorkeur van bier is zeer eenvoudig: blond, bitter en sterk // daarom dat ik dan ook bijzonder graag Duvel drink :D

CDK

Forumguru
tsja..DSG lezing is dat nog nodig..als ik toch niet kan tunen ?
als het op 28/9 nog steeds niet mogelijk is, dan is dat binnen niet al te lange tijd wel mogelijk, ben je tenminste alvast op de hoogte toch? de ins en outs worden toegelicht, maar de keuze is aan jou natuurlijk.....

ertromp

Forumguru
@Corné: Ik ben er om 10:00 om te tunen en m'n zwager voor de DSG lezing dus dat gaat goedkomen :D
En natuurlijk de rest van de dag voor de gezelligheid want ik ga zeker kijken of:
die van @Joske recht hangt
die van @Pendragon strak gepoetst is
die van @lovely305 goed schoon gebrand is op de Autobahn
die van @Dennis Nijholt wel goed verlaagd is
die van @Cordoba goed gepoetst is
die van @Corné de Kluijver eindelijk al die aanduidingen op de kofferklep kwijt is.
die van @Hetzer voldoende vermogen levert zo met gewrapte spiegels
die van @dirkkroneman of er al nieuwe banden onder liggen
etc
etc
etc
etc
en natuurlijk al de auto's van degenen die ik niet genoemd heb.
Ps. hoeveel dagen is deze meeting? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan