Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Heeft Scirroccofrank een gespleten persoonlijkheid? Plekje 34 en 41?
Scherp opgemerkt, dankjewel!!Ik heb als laatste nog een aanmelding extra voor chippen gekregen en per abuis ook nog een x bij rollen ingevuld :banghead: Wordt vandaag weer aangepast.

Greetz Corné

Edit: is aangepast.

Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Ik had me nog niet opgegeven. Omdat ik nog niet zeker wist of ik er bij kon zijn... helaas moet ik wegens het bouwen van een extra kinderkamer verstek laten gaan:cry:
jammer idd, ik had nog wel eens naar die glimmende Fabia willen kijken, dat is in Gorinchem er nauwelijks van gekomen helaas, maar soms moet je prioriteiten stellen hè ;) tot de volgende keer maar weer!

greetz Corné

CDK

Forumguru
Corné, ik zie niet direct iets van een tijdschema staan. Aanvang van tunen/rollen, maar ook van de DSG-lezing lijken me toch wel handige tijdstippen om te weten.
aanvang is 10.00h Cordoba, dan gaan ze volle bak aan het werk ;) maar jij komt eigenlijk speciaal voor de DSG lezing, dus ik zal er even achteraan gaan voor je wanneer de lezing gepland staat, ok?

greetz Corné

djmshell

Senior Member
Jah met een 2de kleine op komst moet dochter lief een nieuwe kinderkamer en moet haar kamer weer omgebouwd worden tot baby kamer.... ik hoop er de volgende keer weer bij te zijn inc gezinsuitbreiding :)

en 1 dag ik mag dan 2 rechterhanden hebben maar toveren kan ik nog steeds niet :tongue:

piair1982

Forumguru
Beste allemaal, vind het erg vervelend om te moeten melden dat ik er de 28e niet bij kan zijn. :(

Dit door een totaal onverwachte hele forse blauwe brief...

ik wens jullie alvast een heel gezellige dag toe met heel veel Škoda plezier. Hoop een volgende meeting wel weer van de partij te kunnen zijn.

Grt Pierre.

CDK

Forumguru
Jammer Piair1982, volgende keer beter zullen we hopen! ik zal het lijstje vandaag weer aanpassen.

Joske

Forumguru
het zal gewoon een bak bier uit mijn garage moeten worden dus :laugh:
en een doos pralines ook maar zeker..

maar op = op hoor :pardon:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan