Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Kijk dat is goed om te lezen, met name de toevoeging dat alle software in de database staat. Tenminste als dat de individuele software is voor elke wagen die zij onder handen nemen.:thumbsup:
idd, van elke auto wordt de standaard sofware opgeslagen in de database.

CDK

Forumguru
Ik kom gewoon langs.jpg Vermogensrun .jpg Chiptuning.jpg DSG Lezing.jpg Hier weer even een update, het schiet al op, nog een week of 3 en dan is het zo ver :thumbsup:
Helaas door een dubbele agenda 1 afvaller :cry: maar ook weer een bijschrijver :jaja: stand blijft per saldo dus onveranderd.
@Joske heb ik naar plaats 1 verschoven voor de rollenbank run, de uitslag van de poll was 25 stemmen voor en 1 stem tegen, dus dat zal geen probleem zijn mag ik aannemen ;)
Mochten jullie nog iets zien wat niet klopt of iets willen toevoegen, of bijrijders op willen geven hoor ik het graag van jullie!

greetz Corné

Laatst bewerkt:

djmshell

Senior Member
Ik had me nog niet opgegeven. Omdat ik nog niet zeker wist of ik er bij kon zijn... helaas moet ik wegens het bouwen van een extra kinderkamer verstek laten gaan:cry:

Cordoba

Forumguru
Jammer Michel, volgende keer beter. Je bent trouwens wel een snelle bouwer: als je in een dagje tijd een extra kinderkamer bouwt.:D

Edit: Corné, ik zie niet direct iets van een tijdschema staan. Aanvang van tunen/rollen, maar ook van de DSG-lezing lijken me toch wel handige tijdstippen om te weten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan