Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaRco2

Forumguru
Lijkt me op zich wel interessante materie, maar ''werk'' gaat voor lijkt me. En ik verwacht niet dat ik daar op tijd voor zou kunnen zijn.

Neptukker

Forumguru
Ik hoop dat de lezing wel doorgaat ondanks dat ik laag op de tuninglijst sta. Het lijkt me een mooie kans om te doorgronden hoe deze techniek nou precies werkt en wat zij (TVS) aanpassen in de software zodat het mechaniek anders functioneert.

CoesDoes

Forumguru
@dirkkroneman, uitleg over de werking, wat er kapot kan gaan, welke oplossingen zij bieden etc. Het lijkt mij ook wel interessant, alleen precies zoals jij al aangeeft, kan er daardoor waarschijnlijk 1 of 2 auto's minder gechipt worden, dat is een afweging die we met elkaar moeten maken.

Greetz Corné
Lijkt me simpel, gewoon de laatste van de huidige chiplijst schrappen...
dat ben ik met een nieuwe 1.4 TSI, waarvan de ecu nog niet gekraakt is.:pardon:

MaRco2

Forumguru
Je werkt om te kunnen leven neem ik aan? Je leeft niet om te kunnen werken..

Met werk bedoelde ik het chippen ter plaatse.

Mijn werk is soms erg piekerig (afgelopen zondag om 9 uur vertrokken, tegen middernacht thuis vanuit de regio Eindhoven/Noord Limburg) met af en toe een evenement in het weekend erbij en dan toch maar wat adresjes uit de buurt combineren.

Normale werkdag is 12 uur per dag. Bij thuisdagen af en toe even een forum bezoeken als onderbreking.:D

MaRco2

Forumguru
Nee joh! Je moet je kapot werken, geen geld uitgeven en vervolgens op je 67e het loodje leggen..

:thumbsup: Een mooi compromis het het fijnste, als je werk je hobby is, is het minder belastend.:)

Maar genoeg leuke dingen doen is zeker belangrijk.:) Dit jaar alweer (sinds april) 8.000 funkms gereden met de '' overbodige'' auto.:yeehaa:

Even een dagje naar de Eifel met wat soortgenoten (bijna 1.000 km rijden, vooral binnendoor)... heerlijk! Dagje Ardennen-Luxemburg (tegenwoordig wel de dag ervoor in Z Limburg neerstrijken), fantastisch.

Helaas kan dit niet elke week.:D

• Leuk
Waarderingen: CDK

CoesDoes

Forumguru
Maar genoeg leuke dingen doen is zeker belangrijk.:) Dit jaar alweer (sinds april) 8.000 funkms gereden met de '' overbodige'' auto.:yeehaa:

Even een dagje naar de Eifel met wat soortgenoten (bijna 1.000 km rijden, vooral binnendoor)... heerlijk! Dagje Ardennen-Luxemburg (tegenwoordig wel de dag ervoor in Z Limburg neerstrijken), fantastisch.

Helaas kan dit niet elke week.:D

Ik ben wel bereid om regelmatig je funauto naar die weekendjes te brengen als je zelf niet kunt! :D

Cordoba

Forumguru
Ik zou het serieus jammer vinden als de DSG-lezing wordt geskipt. Het verbaast me ook een beetje, omdat bij de Seat meeting volgens mij nog minder aanmeldingen waren voor de lezing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan