Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
Even een idee: blijkbaar wordt de presentatie vaker gegeven voor meetings. Is het een idee om een uitgebreide versie op film te zetten (kan dus vaker gebruikt worden) en te laten draaien (kunnen mensen die wat later komen het ook nog zien) en eventueel een korte live versie met gelegenheid tot vragen op een bepaald tijdstip? Voordeel is dat je zo'n filmpje dus ook gewoon op een rustig moment kan maken, dat kan dus ook een maand eerder gemaakt worden, en kan ook nog op bijv. YouTube geplaatst worden, zodat je het later nog eens rustig kunt bekijken, en ook als info voor potentiele klanten in de toekomst kan dienen.

CDK

Forumguru
@Cordoba, het zou voor ons idd handig zijn, maar dat is niet aan mij, ze hebben er voor gekozen om dit uitsluitend mondeling en persoonlijk te doen.

Greetz Corné

CDK

Forumguru
dankjewel maarten2xrs! jij alvast een fijne vakantie!! en idd tot de volgende meeting :)

Greetz Corné

dirkkroneman

Forumguru
Zo, ik heb de vrijdagmiddag ervoor vrij gekregen vanaf 14u sowieso. Dan kan ik mooi de auto vertroetelen (poetsen), hopelijk is het dan een beetje redelijk weer.. Anders moet ik hem maar bij m'n ouders thuis gaan poetsen, onder de carport of in de garage :)

dirkkroneman

Forumguru
Jaaaa kom op he! Wij willen natuurlijk die dikke Superb wel zien glimmen he! En zien wat je allemaal met dat mooie koffertje kan, wat daar het resultaat van is..

Heb jij overigens ook dat spul voor de ramen? Waarmee het water er zo af zou moeten parelen.. Zat er nog over te twijfelen of ik die ook zou kopen.

CDK

Forumguru
ik weet eerlijk gezegd niet wat er allemaal in zit, maar ik laat alles zien wat er in zit op 28/9 :)

ertromp

Forumguru
ik weet eerlijk gezegd niet wat er allemaal in zit, maar ik laat alles zien wat er in zit op 28/9 :)

Inderdaad Corne: net wat @dirkkroneman al aangeeft: we willen en super gepoetste auto zien! Ik heb zelfs m'n zonnebril er al voor gepoetst want dat gaat spiegelen zo'n Superb.
Je bent toch al wel begonnen met de detailling: we verwachten toch minstens deze aanpak van je: http://www.skodaforum.nl/forum/threads/extreme-detailing-octavia-rs-rood.20078/
En je lijkt me wel de man die kleien kan :D

CDK

Forumguru
dat kleien gaat me goed af kan ik jullie verzekeren! :deuk:
we zullen zien hoe het gaat lopen ;) momenteel drukdrukdruk helaas :(
Steve vertelde me dat alle 'benodigde producten' in de koffer zaten ;)

EdK

Forumguru
Hij heeft leren kleien op de kleuterschool, dus tsja........... motten we het nog verder uitleggen dan ??

• Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan