Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkkroneman

Forumguru
Nee snap ik Corné, nou niet echt. Woon in Zwolle maar misschien is het wel de moeite als ze een mooie prijs rekenen..

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
ik heb wel eens aan een racekat zitten denken maar dan had ik het moeten doen voor de maat chip, als ik dat nu nog zou doen moet je eigenlijk weer finetunen.

LT83

Forumguru
Klopt Corne, een volledige downpipe met racekat moet nog wel wat winst boeken denkik, maar volgens mij is dat bij een atmosferisch blok ook weer iets anders. Het uitkloppen van de eerste kat is natuurlijk stukken beter dan origineel, maar je behoudt wel de dunnere downpipe, dus wel iets minder als een downpipe met race of sportkat.
Ik dacht dat het verwijderen van de eerste kat een goed uurtje werk was en dat je dan ook nog een pakking moet vervangen...dus alles onder de € 100,- lijkt mij een scherpe prijs. En dan hopen voor ze dat er geen boutje afbreekt ;) Was bij vervanging van mijn oude downpipe wel het geval.

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
lijkt me beter om sowieso dan nieuwe bouten te nemen, die zijn goed heet geweest en daar worden ze niet beter van

CDK

Forumguru
Hier nog even de laatste update van alle deelnemers van Meeting & Tuning in een pdf in de bijlage, ben bezig met een excel bestand met dank aan Canon-Eye, maar weet nog niet of ik die voor online of voor TVS ga gebruiken ben er nog mee bezig, voor jullie maakt het niets uit, alleen voor mij is het wat eenvoudiger bij te houden :jaja:

greetz Corné

Bijlagen

• Deelnemerslijst Meeting & Tuning.pdf
    52,2 KB · Weergaven: 27

MaRco2

Forumguru
Grondig bezig.:) :thumbsup:

Ik kan hem weer eens niet openen (krijg virusmelding, maar dat zegt niets, beetje overactief) op deze pc.:nono:

CDK

Forumguru
Huidige stand van zaken

15 chippers
20 rollers
5 liefhebbers voor DSG lezing
36 aanwezige forumleden
4 bijrijders (die zijn opgegeven)

40 aanwezigen totaal

Als er maar 5 liefhebbers zijn voor de DSG lezing zou het wel eens kunnen zijn dat ze deze gaan skippen, aangezien dit ten koste gaat van het aantal te chippen auto's, houdt hier dus aub rekening mee om teleurstelling te voorkomen. Waarschijnlijk wordt er op de dag zelf een beslissing genomen aan de hand van het aantal liefhebbers op dat moment.

Greetz Corné

Laatst bewerkt:

dirkkroneman

Forumguru
Wat houdt de de DSG lezing in? Ik neem aan de werking van de DSG bak en hoe het in elkaar steekt? Lijkt mij ook wel interessant, maar als daardoor een aantal mensen (die van ver moeten komen) niet kunnen chippen dan zou ik dat zonde vinden..

CDK

Forumguru
@dirkkroneman, uitleg over de werking, wat er kapot kan gaan, welke oplossingen zij bieden etc. Het lijkt mij ook wel interessant, alleen precies zoals jij al aangeeft, kan er daardoor waarschijnlijk 1 of 2 auto's minder gechipt worden, dat is een afweging die we met elkaar moeten maken.

Greetz Corné

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan