Lijkt me simpel, gewoon de laatste van de huidige chiplijst schrappen...@dirkkroneman, uitleg over de werking, wat er kapot kan gaan, welke oplossingen zij bieden etc. Het lijkt mij ook wel interessant, alleen precies zoals jij al aangeeft, kan er daardoor waarschijnlijk 1 of 2 auto's minder gechipt worden, dat is een afweging die we met elkaar moeten maken.
Greetz Corné
Je werkt om te kunnen leven neem ik aan? Je leeft niet om te kunnen werken..
Nee joh! Je moet je kapot werken, geen geld uitgeven en vervolgens op je 67e het loodje leggen..
Maar als je van je hobby je werk maakt, heb je ineens geen hobby meer...als je werk je hobby is, is het minder belastend
Maar genoeg leuke dingen doen is zeker belangrijk.Dit jaar alweer (sinds april) 8.000 funkms gereden met de '' overbodige'' auto.
Even een dagje naar de Eifel met wat soortgenoten (bijna 1.000 km rijden, vooral binnendoor)... heerlijk! Dagje Ardennen-Luxemburg (tegenwoordig wel de dag ervoor in Z Limburg neerstrijken), fantastisch.
Helaas kan dit niet elke week.![]()
Normale werkdag is 12 uur per dag. Bij thuisdagen af en toe even een forum bezoeken als onderbreking.![]()