Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Corne wil je mij ook op de lijst zetten voor de 28ste? Ik ben er alleen nog niet uit i.v.m het chippen want mijn 1.8 tsi met dsg is al zo snel als de brandweer dus ik weet niet of er al aan geknutseld is. Is er een manier om daar achter te komen?

arjahoekstra

Actief lid
Hoi Corné,
Wil je nog wat aanpassen?
Er komt weer een plaatsje vrij op de lijst, want ik heb mijn Skoda verkocht.

Veel plezier allemaal.

CDK

Forumguru
Corne wil je mij ook op de lijst zetten voor de 28ste? Ik ben er alleen nog niet uit i.v.m het chippen want mijn Is er een manier om daar achter te komen?

Natuurlijk wil ik jou op de lijst zetten, maar stuur dan aub even een PM met je gegevens, voor-en achternaam, type auto-motor-bouwjaar-kenteken ;) om er achter te komen zal je een rollenbankrun moeten doen, die zijn op 28/9 €15,- zoals je waarschijnlijk al gelezen had.
alvast bedankt voor je belangstelling én je PM ;)

Greetz Corné

CDK

Forumguru
Ik ga proberen ook aanwezig te zijn, nu alleen nog bekijken of ik kom met de octavia of stiekem met de scirocco:D

Zet mij maar op de gezelligheidslijst :cool:
ik zal je op de aanwezigheidslijst vermelden, als je zeker bent dat je niet gaan chippen of een run wil met 1 van je auto's en alleen voor de gezelligheid komt is het natuurlijk het leukste om met de Skoda te komen ;)
welk type Octavia-motor-transmissie-bouwjaar heb je?
Bedankt voor je aanmelding!

Greetz Corné

Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Hoi Corné,
Wil je nog wat aanpassen?
Er komt weer een plaatsje vrij op de lijst, want ik heb mijn Skoda verkocht.

Veel plezier allemaal.
Dankjewel voor de info, ik ga het aanpassen, je bent overigens voor de gezelligheid nog steeds welkom hoor ;)

Greetz Corné

CoesDoes

Forumguru
Ik zie net dat @rcFred op de lijst staat voor tuning van een O3 1.4TSI, we zijn laatst toch tot de conclusie gekomen dat die op dit moment nog niet te tunen is?

CDK

Forumguru
Ik zie net dat @rcFred op de lijst staat voor tuning van een O3 1.4TSI, we zijn laatst toch tot de conclusie gekomen dat die op dit moment nog niet te tunen is?
als ik het mij goed herinner is hij daar zelf van op de hoogte, maar de kortingsvoucher is 2 jaar geldig, die wil hij graag in ontvangst nemen ;) bedankt voor je oplettendheid!

greetz Corné

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan