dirkkroneman
Forumguru
Ja ik ga het ook niet vergelijken
Alleen het feit dat jet fabriek af al geadviseerd word zegt genoeg lijkt me!

Ik kan jullie geen keiharde cijfers geven, maar mijn schoonvader heeft 95 vergeleken t.o.v. 98 (allebei BP!). En hij komt toch op een lagere kostprijs per km bij de Ultimate 98. Hij rijd een 1.8 Ford Tourneo. Hij heeft het vergelijk over 1000 km gedaan en beweert met 98 toch goedkoper uit te zijn![]()
@MaRco2, klopt helemaal, kortingsvoucher is 2 jaar geldig, ik verwacht dat het tot einde middag duurt, er moeten zoveel mogelijk forumleden tevreden gesteld worden, de aanvang is om 10.00h, aanmelden, ook ovb mag bij mij met een PM/Conversatie.
Greetz Corné
De meetings die ik meegemaakt heb verliepen meestal zo dat degenen die het zat waren er tussenuit knepen ja..., in dit geval begint het vrij vroeg, wat ook noodzakelijk is door het hoge aantal deelnemers, degenen die geknipt en geschoren zijn zullen er waarschijnlijk vandoor gaan, Antera doet ook nog VagCom aanpassingen, dus dat kan vooral voor de nieuwelingen ook een motivatie zijn om te blijven misschien, anders spreken we zo af dat je me belt als je onderweg bent voordat je nog richting je huis kan met de inschatting hoe laat je er kan zijn, dan hoop ik je een indicatie te kunnen geven hoe de stand van zaken er uit ziet. PM me maar, dan zal ik reageren en mijn nummer doorgeven.Als ik er rond 16 uur kan zijn, is dat te laat?
Ik zag dat ik dan vanaf Zuid Limburg 2 uur onderweg ben (en daar enkele afspraken doen + een kleine 3 uur heen rijden, gaat een vroegertje worden).
De meetings die ik meegemaakt heb verliepen meestal zo dat degenen die het zat waren er tussenuit knepen ja..., in dit geval begint het vrij vroeg, wat ook noodzakelijk is door het hoge aantal deelnemers, degenen die geknipt en geschoren zijn zullen er waarschijnlijk vandoor gaan, Antera doet ook nog VagCom aanpassingen, dus dat kan vooral voor de nieuwelingen ook een motivatie zijn om te blijven misschien, anders spreken we zo af dat je me belt als je onderweg bent voordat je nog richting je huis kan met de inschatting hoe laat je er kan zijn, dan hoop ik je een indicatie te kunnen geven hoe de stand van zaken er uit ziet. PM me maar, dan zal ik reageren en mijn nummer doorgeven.
greetz Corné
Corne, slecht nieuws... Vrouwlief heeft een weekendje weg geboekt... Ik ben er helaas niet bijIk neem aan dat er vast nog wel een nieuwe meeting komt, dus we houden contact!
Corne, slecht nieuws... Vrouwlief heeft een weekendje weg geboekt... Ik ben er helaas niet bijIk neem aan dat er vast nog wel een nieuwe meeting komt, dus we houden contact!